jhmos Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Forsøker forgjeves å finne ut av merket på isdn kortet mitt(for å nedlaste driver). Eneste jeg kan se er at det står atech ats 302 på den ene komponenten på kortet. Har forsøkt en mengde driver databaser på nettet, men leter litt i blinde. Tror ikke at produsenten av kortet er atech. Noen som har ett tips? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 ATS-302 er ihvertfall bare en pulstransformator, og kan være brukt på et hvilket som helst kort. Står det absolutt ingenting annet på kortet, ikke engang et s/n, typenr, FCC ID eller noe sånt? Hvis du funner evt. typenummer på IC-kretsen(e) kanskje man kan finne en driver for den kretsen. Lenke til kommentar
jhmos Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 ATS-302 er ihvertfall bare en pulstransformator, og kan være brukt på et hvilket som helst kort. Står det absolutt ingenting annet på kortet, ikke engang et s/n, typenr, FCC ID eller noe sånt?Hvis du funner evt. typenummer på IC-kretsen(e) kanskje man kan finne en driver for den kretsen. Skal ta ut kortet og studere litt nærmere! Kommer tilbake med mer info, håper jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå