Gå til innhold

Favoritt program/themes etc til iPhone!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner alt mulig rart til iPhone på modmyifone.com. Du finner også en del saker i forumet på ipod1.no.

Ellers håper jeg du har install.ifon.no lagt til som kilde i Installer. Der finner du en del temaer som er tilpasset telefoner med norsk språkpakke.

Angående programmer må du nesten bare prøve deg fram for å finne ut hva du har behov for. Finnes så ufattelig mange. De jeg bruker mest er colloQ, Finder, MobileScrobbler og VNSea, men det er selvsagt mange fler man bruker i ny og ne. Anbefaler i alle fall at du installerer Tevee. Det gir deg oppdatert norsk TV-program på telefonen og lar deg enkelt legge til program du ønsker å se i kalenderen slik at du får påminnelser når de begynner.

Slik ser min iPhone ut for øyeblikket:

toyvan2.png

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Synes det bare er teit å modifisere en iPhone fullt ut med all mulig slags stygge eller sjeldne pene themes.

Diskré themes, operatørlogo, batteri, dra-greie og slikt synest jeg er nok.

EDIT: "Customize" er et fint program du finner i installer.app.

Endret av asbjohor
Lenke til kommentar

jeg har nå fått 1881 knapp :)

gitargreie, tevee, mms (som funker!), backgammon, converter, også noe annet fjas. jeg lastet ned den dock greien som komer opp nederst på høyre når man trykker der, men da ble telefonen svart restartet og skjermen fikk striper og det ble bare tull! så jeg avinnstallerte den igjen! dumt for det var litt brifefaktor

Beejive et ala msn testet jeg ut igår, er det det beste til iPhonen eller kan annet annbefales?

Lenke til kommentar
jeg har nå fått 1881 knapp :)

gitargreie, tevee, mms (som funker!), backgammon, converter, også noe annet fjas. jeg lastet ned den dock greien som komer opp nederst på høyre når man trykker der, men da ble telefonen svart restartet og skjermen fikk striper og det ble bare tull! så jeg avinnstallerte den igjen! dumt for det var litt brifefaktor

Beejive et ala msn testet jeg ut igår, er det det beste til iPhonen eller kan annet annbefales?

Dock fungerte bra hos meg, men var ikke særlig nyttig. Prøv heller Categories om du ønsker å rydde litt i menyen. Beejive er nok dessverre det beste MSN-alternativet foreløpig. iPhysics er kanskje det beste spillet. Spiller du gitar MÅ du ha Funiculus, som lar deg stemme gitaren ved hjelp av telefonens mikrofon. Fungerer veldig bra: http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=212651

Ellers er iphone-pluginen til uTorrents webUI helt uvurderlig.

Skal du briefe er det bare én ting som gjelder: Guitar Hero-versjonen av Tap Tap Revolution :)

En siste anbefaling: Nexthaus SyncJe. Hvis du behøver SyncML-støtte :)

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...