foenix Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har nettopp installert win xp på en ny maskin og lurte på hvilken side man finner alle oppgraderinger og service packs på? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 http://windowsupdate.microsoft.com Lenke til kommentar
wil Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei. For det første. Hadde du ikke Service Pack 2 integrert på den Windows XP Plata du installerte fra? Hvis du har det så trenger du ikke å laste ned å installere den for da har du den fra før. Om du er usikker på hva du har og sånn, så har du alle oppdateringer som er tilgjennelig om du trykker på Start->Windows Update. Der finner du oppdateringene til Windows. Også en liten ting til. Hvis du snakker om å finne Service Pack og oppdateringer til Windows så oppdaterer du. Du oppgraderer ikke. Det er forskjell på de to ordene. Jeg var ikke helt sikker på hva denne posten handla om først før jeg fikk lest tråden. Så det heter egentlig oppdatere. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til Windows-kategorien. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå