Noiz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har microsoft tenkt til å gi oss i europa mulighet til å laste ner filmer og serier snart.... eg har ein US account og det er masse bra filmer og serier der, men eg får ikkje laste ner fordi dei sporer kor eg er:( Lenke til kommentar
flakken Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hadde vært fantastisk hvis de hadde gitt oss i Europa samme muligheter som de i statene når det gjelder Video Store. For øyeblikket så kan jo Video Store knapt kalles en store. Mye rart der i sjappa som jeg kunne tenkt meg å se som jeg ikke kan få tak i noen andre steder uten å måtte ty til piracy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du kan det allerede, men bare om du bor UK, Frankrike og Tyskland... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er ikkje microsoft som er problemet. Det er dei nordiske distributørane som sett kjeppar i hjula. Hvis dette her blir tilgjengeleg går dei plutselig glipp av mykje sjåarar, reklameinntekter m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå