konduktans Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noen som har prøvdClaw? Driver og vurderer å kjøpe meg noe sånt, og ettersom saitek dingsen fikk dårlige kritikker, tenkte jeg å prøve på en sånn! -Emil Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Aldri prøvd, men har vurdert flere ganger. De har jo drevet på en stund, og jeg har inntrykket av at de har en liten men dedikert fanskare. Med andre ord positivt inntrykk her Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Den så jo helt rå ut! Noen norske butikker som selger disse? Hadde vært artig å teste. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Så ikke ut til å være noe god å bruke i følge mine øyne... på den skal man ha alle tre fingrene oppå selve musa, noe som jeg trur blir veldig ubehagelig om man er vandt med en vanlig mus. Men ellers så så den jo feit ut: D Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Haha! Tror du det er ei mus?! Du la kanskje ikke merke til at topicen heter claw tastaur ting? Det er dessuten ikke for 3 fingre, men hele hånda. Men var litt morsomt at du trodde det var mus altså.... hahaha..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå