marvol Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Æsj, nå må jeg rydde i skapet og telle over det jeg har , fin måte å få ryddet på hvertfall.. Lenke til kommentar
April Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Har fortsatt for dårlig plass i skapet, har ikke hjertet til å kaste ting, så har masse undøvendige-vil-aldri-bruke-klær bakerst i skapet. Men gav nettopp vekk en hel bossekk med klær til Fretex... Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ferdig, phu ! Har _alt_ for liten plass i skapet, men har ikke plass til større skap .. Har: 6 jeans (4 mørke og 2 lyse + 3 mørke til på vei), 20-25 t-skjorter som ikke brukes til trening og 15-20 som brukes til trening.. 12-15 boxere og ca 20 par sokker, 5 joggebukser, 5-6 hoodies + noen longsleeves, 7-8 treningsgensere og 5-6 shortser + 5 treningsshortser.. Det var vel det meste Tjukkleif: Jokkebukser Endret 5. februar 2008 av marvol Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 5 bukser, hvorav jeg ikke liker 2, 6 t-skjorter, 4- ziphoods, en tynn genser/langermet t-skjorte. 2 skjorter. sokker vet ejg ikke, deler på sokkene sammen med pappa, og boksere vet jeg heller ikke. Det er faktisk allt for lite. Jeg må ut og handle mer :/ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Uansett hvor ofte jeg rydder ut klær fra skapet mitt så tyter det omtrent ut... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Har for liten plass. Når jeg åpner skapene, ryr det t-skjorter, sokker og boksere ut Så lenge jeg ikke oppbevarer bukser og shortser på samme hylle, går det bra med de i det minste. Har vel en 50 t-skjorter og en 20-30 boksere og sokkepar som ligger sammen på ei hylle. Kaos, yeah, men jeg finner da fram til det jeg skal ha. Tar stort sett det som treffer gulvet først Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hva skjer med mange som har så lite klær? Jeg trudde jeg hadde lite klær jeg :| Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Syns de fleste her hadde ganske mye klær. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Skjekket skapet mitt igjen Bukser: 30 Gensere: Ca 35 Boksere: 40 Sokker: 40 T-skjorter: 30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå