Gå til innhold

Dårlig plass i klesskapet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har du god plass i skapet? Eller er du en av de med ekstremt dårlig plass? Hvor mange bukser, gensere, skjorter osv har du? Hva har du mest av? Hvor mye klær mener du er nødvendig å ha og hvor går grensen på for mye? Og sist men ikke minst, mener du at jenter er mer ekstreme enn gutter når det gjelder hamstring av klær?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff, har aaaltfor mye i skapene mine, har 2 ganske småstore skap, og en kommode stapp full, har ikke peil på antall, må snart begynne å kaste ut no :p

edit: er ikke bare i skapene på rommet mitt jeg har mye, ganske mye ligger stødd utover sofaen på rommet eller rett og slett på gulvet :p

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Har aaaaltfor lite plass.. Har ikke så mange bukser da, bare 5-6.. Men treningstøy og T-skjorter tar opp det meste av plass. 5 kurver med bare treningstrøyer, så kommer shortser, sokker, overtrekks o.l i tillegg, og dette er bare treningstøyet.

Heldigvis flytter jeg på "hybel" til sommeren, da blir det mer plass.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å få ganske dårlig plass i skapet mitt. Dette har kanskje noe å gjøre med at jeg nesten alltid kjøper meg klær hver gang jeg drar til byen :p

Jeg har ca 8-10 bukser, 15-20 gensere, ca 50 t-skjorter, omtrent 30 par sokker og like mange boxere. Ellers har jeg kanskje 10-12 skjorter, 2 dresser og litt annet snacks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...