Play dead Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Hei! Har du god plass i skapet? Eller er du en av de med ekstremt dårlig plass? Hvor mange bukser, gensere, skjorter osv har du? Hva har du mest av? Hvor mye klær mener du er nødvendig å ha og hvor går grensen på for mye? Og sist men ikke minst, mener du at jenter er mer ekstreme enn gutter når det gjelder hamstring av klær? Takk! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Hadde dårlig plass fram til søsteren min flyttet ut, da fikk jeg rett og slett bygd et lite "walk in closet" Endret 31. januar 2008 av Homme Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg har et lite skap med klær, har Ikea trådskuff system så jeg har god plass Har vel 15-20 bukser, samme med gensere, 30 t-skjorter, 30 par sokker og ca 30 boksere. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) uff, har aaaltfor mye i skapene mine, har 2 ganske småstore skap, og en kommode stapp full, har ikke peil på antall, må snart begynne å kaste ut no edit: er ikke bare i skapene på rommet mitt jeg har mye, ganske mye ligger stødd utover sofaen på rommet eller rett og slett på gulvet Endret 31. januar 2008 av OZ-Racing Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Har aaaaltfor lite plass.. Har ikke så mange bukser da, bare 5-6.. Men treningstøy og T-skjorter tar opp det meste av plass. 5 kurver med bare treningstrøyer, så kommer shortser, sokker, overtrekks o.l i tillegg, og dette er bare treningstøyet. Heldigvis flytter jeg på "hybel" til sommeren, da blir det mer plass. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Er ikke 15-20 bukser rimelig mye? oO Lenke til kommentar
Play dead Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Er ikke 15-20 bukser rimelig mye? oO Det er akkurat det jeg lurer på. Hvor går grensen (etter din mening)? Selv har jeg 17-18 bukser. Ikke mye etter min mening men. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Dere har mye klær! Har 4 bukser, 2 ytterjakker, 2 blazere, 4 skjorter, 2 vester, ukjent antall sokker, boksere og t-skjorter. Har ikke helt tall på antall treningsklær, ski- og snowboardklær o.l. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Har du ikke gensere? Hadde aldri klart meg med så lite klær tror jeg Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Har akkurat gitt bort masse tøy, så nå sitter jeg igjen med 4 bukser, 7 gensere, utallige tskjorter boxere og sokker, 2 jakker, 7par sko. Holder på å bygge opp igjen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Homme, Visste det var noe jeg glemte Har 5-6 gensere. Men til mitt forsvar teller jeg ikke med det jeg ikke liker (tok det ikke med meg når jeg flytta ut). Lenke til kommentar
Madock Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg begynner å få ganske dårlig plass i skapet mitt. Dette har kanskje noe å gjøre med at jeg nesten alltid kjøper meg klær hver gang jeg drar til byen Jeg har ca 8-10 bukser, 15-20 gensere, ca 50 t-skjorter, omtrent 30 par sokker og like mange boxere. Ellers har jeg kanskje 10-12 skjorter, 2 dresser og litt annet snacks Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Walk-in-closet Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Walk-in-closet Gutta som kan det det =D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Walk-in-closet Det skal jeg få meg nå. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Walk-in-closet Det skal jeg få meg nå. Det er mye lettere med det, tro meg. Mye deiligere også Walk-in-closet Gutta som kan det det =D Selvfølgelig Homme Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Det kan jeg tenke meg. For jeg har ikke plass i skapene mine lenger (har tre). Og jeg vil ikke la det hindre meg^^. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Når vi bygger hus skal jeg ha meg walk in closet. Skulle ha kastet mange klær, og fornyet klesskapet mitt. Noen som vil sponse meg med litt cash? hehe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Utrolig dårlig plass hos meg i alle fall. Har vel 5-6 jeans, ala Jack and jones bukser etc, 4 joggebukser, hvertfall 20 t-shorte, 10 gensere, utallige med undertøy- men skulle gjerne hatt mere... Lenke til kommentar
methano Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Tja, hva kan en si? Har vel en 30-40 t-shorter, 5-6 bukser, 5-6 brukbare gensere, haug med boxere og sokker, og et våpenskap i klesskapet mitt.. Begynner å bli trangt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå