Gå til innhold

Spm ang "mediaplayeren" på ps3

mhm.

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg fyrer løs forde.

Er det mulig å høre på musikk samtidig som man driver med andre ting på ps3'en, og hvordan?

Vet det ikke går å høre på musikk mens man spiller, men tenker mer på andre ting som internettbrowseren osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det går an å spille musikk mens du surferpå xmb, men tror ikke du kan det mens du kjører et annet program. funka hverken når jeg skulle spille, bruke nettleseren eller når jeg skulle se på bilder bare.

Jeg har ihvertfall sett på bilder med musikk i bakgrunnen, og mener jeg har brukt vevleseren også. Spill går ikke.

Lenke til kommentar

Det er feil, det går helt fint ann å surfe på nettet samtidig som du hører på MP3 eller CD'er i bakgrunnen, jeg hører ofte på musikk/podcaster o.l. mens jeg surfer på PS3'en.

Bare begynn å spille av musikk, før du åpner en ny prosess med PS-knappen, og browse, uten at musikken stopper.

Browseren du bruker i PSN-butikken er ikke samme browser du bruker til å surfe på webben forresten, sannsynligvis pga. bruker-sikkerhet.

Og den tillater ikke at flere prosesser åpnes ser det ut til, så tror det er grunnen til at du ikke kan høre musikk i bakgrunnen når du bruker PSN-butikken. :-/

Men regner med at de vil forandre butikken før eller siden, siden designet der er klage nummer 1 blant veldig mange PS3-eiere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...