El-Deno Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Når du er på diverse messer (yrkesmesser osv.). Hva er det som tiltrekker deg? Hva er det som tiltrekker god oppmerksomhet? Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 noen som viser noe, ikke bare forteller. gjerne viser fremm noe man kan se og ta på, eller prøve litt selv. men også de som vet hva de prater om og gjør det spennende å høre på, gjerne med lydbildeshow eller små filmsnutter til. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noe "nytt". Har man mye utstilt, som man kan leke seg med er jo det også et pluss. Fine damer er også et kjempepluss Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fine damer samt visuell stimulanse. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kom nettopp hjem i fra en yrkesmesse nå Jeg har to grunner: 1. Det er nyttig. 2. Vi blir tvunget. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Fine damer, og mat Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 på utdannelse messer tiltrekes jeg av ingeniør jobber og utdanelse i utlandet Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg tiltrekkes av de standene hvor man får penner, nøkkelbånd, drops og andre nyttige ting man kan fylle posen med. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Spørreskjemaer/undersøkelser MED PREMIER Godt gjennomførte videoklipp som vises på projektor/flatskjermtv MASSE SJOKOLADE!! Penner Imøtekommende personale. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Demonstrasjoner. Kjedelig å oppsøke en bod med kun hauger papir liggende på et bord og en kjip kar som representant. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Drops, t-skjorter og andre effekter er morsomt. I tillegg enkle, oversiktlige og relevante brosjyrer istedetfor feite studiekataloger. Og med brosjyrer mener jeg ikke reklame som roper "Vær kreativ! Søk oss! Ta en utfordring! Vi er fremtiden!, osv, osv", men som informerer kort og oversiktlig om ett enkelt tema som du er interessert i. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Smaksprøver. uten tvil. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Personer som er engasjerte. Følelse av dette er noe jeg må ha, eller er viktig. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Freebies og booth babes. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 folk som er entusiastiske og kan sakene sine... når de som står der svarer "vet ikke" så går jeg videre, de bør kunne det som er verdt å kunne om produktet. ellers er gratis t-skjorter og slikt bare tull synes jeg, drar ikke dit for en t-skjorte til 10 kr, booth babes er alltid greit.... ellers er store back-booth områder greie, sette seg ned og ta en prat med kolegaer og/eller selger/utstiller, litt unna folkene som maser rundt ellers på messen Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Stands som deler ut gratis mat! Jo mer, jo bedre! Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Fine damer og gratis stæsj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå