Agersborg Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei ærede forummedlemmer. Er på jakt etter en PC til mine søte små på 9 og 6 år. Har skjerm, så jeg trenger "bare" selve PC-en med OS. Jeg blir glad for forslag som gir størst mulighet for oppgradringer i ettertid. Grunnoppsettet behøver ikke være for kraftig. Vi snakker ikke heftig gaming her. På forhånd takk. Agersborg Lenke til kommentar
fflex Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Noe sånt ville jeg nok gått for med ditt budsjett. Eventuelt gå for et hovedkort med integrert grafikk, men hvis de vil spille litt så kan det være greit med et "eksternt". Lenke til kommentar
kalg Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Her er et forslag. Du kan bytte til en mindre disk om det er ønskelig. Det kommer ann på budsjettet. Det er tatt med et trådløst nettverkskort. Ta det vekk hvis du ikke trenger. Her er forslag til OS. Ubuntu finnes vel i en "barnevennlig" versjon, kansje det hadde vert greit å ha denne i stedet for? Kan ikke si jeg anbefaler vista, da jeg ikke har satt meg inn i bruken av dette OSet. Men for barn er det jo kjekt å lære seg et av verdens mest tungvinte operativsystemer med en gang. Så er det gjort liksom... Da var vi ferdig med M$ hets. Dette er delelisten til en pc jeg har bygget. Eneste jeg gjorde var å skifte ut viften i bakkant av kabinettet med en 92mm Zalman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå