StaBBer Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jada, du må først laste ned noe fra marketplace på 7 MB, så går du bare til "games libary"->"my games" og der skal det ligge en ny fane:"XNA creators Club" Trykk Y for å laste ned spillene du vil prøve, foreløpig ligger det kun 7 demoer der. Har prøvd 4 av dem, et par av dem var spesielle i en positiv forstand, felles for dem alle var dessverre at jeg gik lei etter 3 minutter.... Takk. Gleder meg til å teste The Dishwasher: Dead Samurai. Regner med man må betale for fullversjonene? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Så gav sony virkelig ikke ut noen store nyheter når microsoft slengte ut det her?:S woot Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Kor. I. Faen. Var. Alan. Wake? Megamonster XL skuffelse... Er det no me skal tru at Alan Wake er kansellert? Dei glimra med sitt fråvær på E3 og Leipzig ifjor, og foreløpig GDC i år. Endret 23. februar 2008 av Gaz West Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ser vi det ikke på E3 aner jeg ugler i mosen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 da blir det uglejakt... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 dem vill sikkert bare holde det hemlig, men hadde vert digg med noe ny info ja. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Vet ikke om Alan Wake blir utgitt av 3DRealms slik som Max Payne ble. Men uansett så har jo Remedy gått i skole hos 3DRealms og de kjører samme stil. Stille nesten helt dødt helt til det er ca en månned igjen til release så pøser de på. Like greit spør du meg, bruker de heller tida på å lage spill istedenfor unødvendig PR. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Vet ikke om Alan Wake blir utgitt av 3DRealms slik som Max Payne ble. Men uansett så har jo Remedy gått i skole hos 3DRealms og de kjører samme stil. Stille nesten helt dødt helt til det er ca en månned igjen til release så pøser de på. Like greit spør du meg, bruker de heller tida på å lage spill istedenfor unødvendig PR. Alan Wake utgis av Microsoft. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når blir neste skikkelige spillmesse da? E3 blir det vel ikke noe av i år? MS var jo den eneste som holdte en keynote. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er E3 i år ja. 15-17.juli i Los Angeles. Så har man GC den 20-24.august i Leipzig og TGS 09 9-12.oktober i Tokyo. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er E3 i år ja. 15-17.juli i Los Angeles. Så har man GC den 20-24.august i Leipzig og TGS 09 9-12.oktober i Tokyo. Takker! Full pakke i år ja, synd vi må vente helt til juli før det skjer noe. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det ikke noe i april/mars? Trodde det jeg Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ja, syns også jeg hadde hørt noe om at sony hadde pressekonferanse da eller noe? Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå