Gå til innhold

Hva tror dere vi får se på GDC i neste uke? 18-22 februar

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Jada, du må først laste ned noe fra marketplace på 7 MB, så går du bare til "games libary"->"my games" og der skal det ligge en ny fane:"XNA creators Club" Trykk Y for å laste ned spillene du vil prøve, foreløpig ligger det kun 7 demoer der.

Har prøvd 4 av dem, et par av dem var spesielle i en positiv forstand, felles for dem alle var dessverre at jeg gik lei etter 3 minutter....

Takk. Gleder meg til å teste The Dishwasher: Dead Samurai.

Regner med man må betale for fullversjonene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om Alan Wake blir utgitt av 3DRealms slik som Max Payne ble. Men uansett så har jo Remedy gått i skole hos 3DRealms og de kjører samme stil. Stille nesten helt dødt helt til det er ca en månned igjen til release så pøser de på. Like greit spør du meg, bruker de heller tida på å lage spill istedenfor unødvendig PR.

Lenke til kommentar
Vet ikke om Alan Wake blir utgitt av 3DRealms slik som Max Payne ble. Men uansett så har jo Remedy gått i skole hos 3DRealms og de kjører samme stil. Stille nesten helt dødt helt til det er ca en månned igjen til release så pøser de på. Like greit spør du meg, bruker de heller tida på å lage spill istedenfor unødvendig PR.

Alan Wake utgis av Microsoft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...