UrgeLoL Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 18-22 februar! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 18-22 februar!Kva som skjer då? ... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva med litt aktivitet her igjen nå som GDC nermer seg? Håper virkelig sony annonserer noen store titler! Vil Phil Harrison holde tale i år også? Virkelig artig den Home talen hans i fjor Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Tror det blir mye HOME ja. De skal vistnok vise frem de siste utviklerverktøyene for HOME, og de kommer nok med noen gode eksempler på hva utviklerene kan gjøre med HOME. Man for også tro at de kommer med en utgivelses dato for HOME. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Får vel nesten håpe på en dato nå ja! Håper bare ikke det bare blir Home denne gangen. Litt info om neste Software update hadde ikke skadet akkurat. Men det vi trenger mest er noen nye spill synes jeg! Men, ja. Er Harrison på plass i år også? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Det regner jeg med. Er nok han som skal snakke om HOME og andre utvikler verktøy. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Regner med Home og killzone 2 beta , vise frem godbitene som kommer snart:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 blir dette sendt, på noen nett sider? live eller opptak? hvis det noen som vet tider, sider? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kansje dem viser Gears Of War 2.. Men det tviler jeg på Men det blir avsløringer det vil jeg tro Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Alen Wake, Fable 2, Gears of War 2 og Halo Wars. De jeg håper å se. Birger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Regner med Home og killzone 2 beta , vise frem godbitene som kommer snart:) Killzone 2 beta info hadde vert fantastisk! Håper vi også får noe nytt ang. in-game XMB tilgang etc. Flott om MS og Epic hadde spadd frem noe GeOW2 snadder også Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har Remedy sagt at de skal vise frem Alan Wake på GDC, eller har jeg drømt? Syns jeg har lest det en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 her kan dere lese om messen og lese hele programmet for messen: http://www.gdconf.com/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har Remedy sagt at de skal vise frem Alan Wake på GDC, eller har jeg drømt? Syns jeg har lest det en gang. Finner ikke Remedy blant Exhibitors. Så om det evt. er Microsoft som viser det frem, vet jeg ikke. Eller om det i det heletatt blir vist frem. Birger Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Resident Evil 5? Silent Hill 5? Alan Wake? Alone In The Dark? Dere om det. Selv vil jeg ha et skikkelig skremmende spill, som at på til er ekslusivt til Wii av alle plattformer (og som jeg selvsagt er stor fan av etter at xboks360en streika for tredje gang på fire måneder). Jeg snakker om "Fatal Frame: Mask of the Lunar Ecipse", eller som vi europeerer kjennder det: Project Zero 4... http://wii.ign.com/articles/848/848721p1.html Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det er bekreftet at MGS4 IKKE er på messen. Tecmo med Ninja Gaiden: Dragon Sword til DS. Nintendo skal vise fram minst ett WiiWare-spill. Square med FF:CC: Young King and the Promised Land. Street Fighter IV og Too Human skal være spillbare. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Street Fighter IV har for såvidt vært spillbart en god stund allerede, om enn bare med Ken og Ryu. Jeg er mer interessert i å få vite mer om hvem som er med, om de beholder "ekte 3d med 2d kamera" stilen og det der. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Det som er morsomt er jo å se om de viser noen nye spill. Er det jeg er sugen etter å se. Ikke alle de spillene vi vet kommer om en stund, de kommer jo en gang, det vet vi allerede. Nei, vis oss noen fremtidige planer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 viss oss Alan Wake og eg er fornøyd er det mulig og se noe live? noe som blir streamet live? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Neppe. GDC er som kjent rettet mot utviklere, ikke gamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå