Gå til innhold

Hva tror dere vi får se på GDC i neste uke? 18-22 februar


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Jeg tror Sony kommer til å annonsere en ny Ps3 SKU. Denne vil ha 120 GB hdd og bundles med 1 eller 2 Dual Shock 3 kontrollere. Det store spørsmålet blir vel om de beholder Ps2 bc i denne modellen. Mange synes kanskje at det blir mange SKU'er, men denne er vel nødt til å komme da sony må bytte ut kontrollerene sine og samtidig er det lett å sette inn en større harddisk.

 

Ellers forventer jeg å høre mer om PlayTV, en bekreftet release dato for HOME og ellers noen firmware opplysninger. Ingame xmb?

 

Game Developers Conference 18 - 22 feb.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er vikig å huske på at dette er en konferansen av og for utviklere, og blir i svært liten grad brukt til å vise frem spill slik som på E3.

 

Selv er jeg spent på hva MS skal vise frem da John Schappert, som flyttet fra EA og over til xbox-avdelingen sist høst, skal holde en keynote. Det interessante er nemlig hva MS skrev i annonseringne av keynoten.

 

Schappert's keynote explores the Xbox 360 platform's next step in democratizing game development, vastly opening up the industry for developers of all sizes. The session will set the strategy for Xbox 360 this upcoming year, revealing top developers' plans for the platform in 2008. Schappert will discuss how the increasing role of online gaming will continue to shape gameplay and game distribution this year. (emphasis ours)

 

Så er det lov å håpe at de vil vise frem noen av X360 sine store tittler, som for eksempel Alan Wake eller Peter Jacksons Halo-prosjekt..?

 

Av annet interesse er jeg spent på hva Peter Molyneux har å vise denne gangen. Han skal snakke om "The three big design features" som de har utviklet for Fable 2, som vistnok skal sørge for å gjøre spillet til " a landmark game".

Lenke til kommentar

Eg er ein av dei som gledar meg utruleg mykje til Alan Wake, og har lest mykje rykter at akkurat dette spelet vil bli vist fram på GDC.

 

Robbie Bach promises more on Alan Wake and Halo Wars at GDC amidst rumours of GoW2...

 

In an interview featured on a new gaming blog, Sith Gamer, it seems as though the veil surrounding Remedy Entertainment's Alan Wake will shortly be lifted.

 

Microsoft's Robbie Bach reveals that the floodgates on both Alan Wake and Ensemble Studios' Halo Wars will be opened at GDC'08, taking place between February 18th-22nd.

 

Within the interview, Bach also looks at the position of Xbox 360, whilst describing the Wii as having a "very small life cycle" and judging comparisons between Nintendo's format and the Xbox 360 like "comparing the 360 to the PSP". Certainly seems as though Microsoft's top brass are doing their best to distance themselves away from the juggernaut that is the Nintendo Wii.

 

Certainly with rumours ramping up surrounding a certain Gears of War 2, it appears that Microsoft will have a busy GDC in just a few weeks time. Presumably if Microsoft and Epic Games do want the Gears trilogy to release entirely on the Xbox 360, it wouldn't be too hard to imagine a surprising end of 2008 release to compete with Resistance 2 and Killzone 2.

Lenke til kommentar

GeoW*

God of War var først :p

Det skal mye til for å toppe sony's prestasjon på GDC i fjor. Jeg hadde ikke så store forhåpninger, men home og LBP var fantastisk. Jeg satser på mer konkret info om disse to titlene og noe mer om 1st party titlene vi har hørt så lite om i det siste (eight days, afrika osv). Selvfølgelig håper jeg på noen nye overraskelser også da :)

Lenke til kommentar

MS kommer vell til å vise fram masse snacks angående hva som kommer i 2008 for å overbevise potensielle kunder att de skal drite i PS3 for 360 er best.

 

Sony kommer vell til å vise fram masse snacks angående hva som kommer i 2008 for å overbevise potensielle kunder att de skal drite i 360 for ps3 er best.

 

Hva er det som er best ? ja si det, det får være helt opp til det enkelte potensielle individ som kjøper en av disse to konsollene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...