UrgeLoL Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg tror Sony kommer til å annonsere en ny Ps3 SKU. Denne vil ha 120 GB hdd og bundles med 1 eller 2 Dual Shock 3 kontrollere. Det store spørsmålet blir vel om de beholder Ps2 bc i denne modellen. Mange synes kanskje at det blir mange SKU'er, men denne er vel nødt til å komme da sony må bytte ut kontrollerene sine og samtidig er det lett å sette inn en større harddisk. Ellers forventer jeg å høre mer om PlayTV, en bekreftet release dato for HOME og ellers noen firmware opplysninger. Ingame xmb? Game Developers Conference 18 - 22 feb. Endret 12. februar 2008 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg savner ingame xmb, så jeg håper vi hører om det. Ellers bryr jeg meg ikke om dualshock, siden jeg allerede har bestilt fra vg+. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er vikig å huske på at dette er en konferansen av og for utviklere, og blir i svært liten grad brukt til å vise frem spill slik som på E3. Selv er jeg spent på hva MS skal vise frem da John Schappert, som flyttet fra EA og over til xbox-avdelingen sist høst, skal holde en keynote. Det interessante er nemlig hva MS skrev i annonseringne av keynoten. Schappert's keynote explores the Xbox 360 platform's next step in democratizing game development, vastly opening up the industry for developers of all sizes. The session will set the strategy for Xbox 360 this upcoming year, revealing top developers' plans for the platform in 2008. Schappert will discuss how the increasing role of online gaming will continue to shape gameplay and game distribution this year. (emphasis ours) Så er det lov å håpe at de vil vise frem noen av X360 sine store tittler, som for eksempel Alan Wake eller Peter Jacksons Halo-prosjekt..? Av annet interesse er jeg spent på hva Peter Molyneux har å vise denne gangen. Han skal snakke om "The three big design features" som de har utviklet for Fable 2, som vistnok skal sørge for å gjøre spillet til " a landmark game". Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg mener Far Cry-skaperne skulle holde foredrag om "storytelling in videogames" eller noe slikt. Jeg lo så jeg klasket meg på lårene når jeg leste det. Det blir som om Erna Solberg skulle holdt foredrag om breakdancing. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Håper på en promovideo av God of War 3. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Eg er ein av dei som gledar meg utruleg mykje til Alan Wake, og har lest mykje rykter at akkurat dette spelet vil bli vist fram på GDC. Robbie Bach promises more on Alan Wake and Halo Wars at GDC amidst rumours of GoW2... In an interview featured on a new gaming blog, Sith Gamer, it seems as though the veil surrounding Remedy Entertainment's Alan Wake will shortly be lifted. Microsoft's Robbie Bach reveals that the floodgates on both Alan Wake and Ensemble Studios' Halo Wars will be opened at GDC'08, taking place between February 18th-22nd. Within the interview, Bach also looks at the position of Xbox 360, whilst describing the Wii as having a "very small life cycle" and judging comparisons between Nintendo's format and the Xbox 360 like "comparing the 360 to the PSP". Certainly seems as though Microsoft's top brass are doing their best to distance themselves away from the juggernaut that is the Nintendo Wii. Certainly with rumours ramping up surrounding a certain Gears of War 2, it appears that Microsoft will have a busy GDC in just a few weeks time. Presumably if Microsoft and Epic Games do want the Gears trilogy to release entirely on the Xbox 360, it wouldn't be too hard to imagine a surprising end of 2008 release to compete with Resistance 2 and Killzone 2. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 GeoW* God of War var først Det skal mye til for å toppe sony's prestasjon på GDC i fjor. Jeg hadde ikke så store forhåpninger, men home og LBP var fantastisk. Jeg satser på mer konkret info om disse to titlene og noe mer om 1st party titlene vi har hørt så lite om i det siste (eight days, afrika osv). Selvfølgelig håper jeg på noen nye overraskelser også da Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 meh, eg snakkar stort sett om xbox titlar. Og då er det berre ein GoW. Gears of War. Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Informasjon om GoW 2 hadde vært konge, og noe om en evt BR-spiller til 360n hadde vært kooly. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Håpar på ei haust lansering av Gears 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Uansett hva det er så er det nok noe stort fra Epic og MS ihvertfall, for de har kjøpt de største plassene der, og de ligger ved siden av hverandre. Tror vi hører noe om GoW2 ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg ser frem til å se noe fra Alan Wake igjen. Det kommer jo senere i år så det hadde vært kjekt med ny info/bilder/video Lenke til kommentar
zeox Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Blizzard har plass der og, så jeg håper på noe nytt fra Starcraft 2 (zerg kanskje :O ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Håper inderlig at Banjo Threeie kan komme straks! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 MS kommer vell til å vise fram masse snacks angående hva som kommer i 2008 for å overbevise potensielle kunder att de skal drite i PS3 for 360 er best. Sony kommer vell til å vise fram masse snacks angående hva som kommer i 2008 for å overbevise potensielle kunder att de skal drite i 360 for ps3 er best. Hva er det som er best ? ja si det, det får være helt opp til det enkelte potensielle individ som kjøper en av disse to konsollene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kva med oss som har begge då Whacked? ;-P Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Håper på noe nytt om Alan Wake vertfall, Resident Evil 5 og Silent Hill 5 og. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Kva med oss som har begge då Whacked? ;-P Dere har jo allerede konsollene så da kan de konsentere seg om prakke på dere spill i bøtter og spann. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 UtgeLol, kan du fortelle meg når GDC går av stabelen? Selv håper jeg på mer info om Uncharted 2/Jak and Daxter Lost Frotiers. Ingame XMB begynner også å bli et must nå føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå