Øystein.F. Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Om du har eit stort antal timar du gjerne vil bli kvitt, er dette den perfekte løysinga for deg. Les mer Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Fin artikkel. Får litt lyst å prøva spelet sjølv. Endret 31. januar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Som vanlig er og blir alle debattinnlegg om vårt sidestilte skriftspråk nynorsk fjernet. Positive så vel som negative. Dette for å unngå en avsporende, uinteressant diskusjon om noe vi er ferdig med for mange år siden. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Høres ut som ett helt greit spill, synd det ikke kommer på ps3 da Endret 31. januar 2008 av master_al Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Kindom Under Fire har vel ikke vært på noe annen enn xbox siden det spille på pc, hvor de kombinerte RPG med RTS? Huff, det spillet var elsk. Lenke til kommentar
Snjokvist Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg prøvde demoen av dette på 360 og ble absolutt ikke imponert. Det ser riktingnok flott ut (om enn med litt smale stier), men det hele går bare ut på å denge løs på en stor haug kliss like kryp som ikke gidder slå tilbake. Jeg tror dette er et veldig smak og behag spill, så hvis du har muligheten, sjekk ut demoen før du løper til butikken. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg prøvde demoen av dette på 360 og ble absolutt ikke imponert. Det ser riktingnok flott ut (om enn med litt smale stier), men det hele går bare ut på å denge løs på en stor haug kliss like kryp som ikke gidder slå tilbake.Jeg tror dette er et veldig smak og behag spill, så hvis du har muligheten, sjekk ut demoen før du løper til butikken. Smak og behag er det nok, men det du seier om demoen forsterkar berre det eg har sagt i anmeldinga. Du må setje deg inn i det for å finne dei verkeleg engasjerande elementa. Du har oppfatta spelet som om det berre går ut på å denge laus, og med det har du ikkje fått med deg dei faktorane som verkeleg gjer det underhaldande Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Mitt ble sendt fra Absoluttspill i dag ligger vell i postkassa i morgen tenker eg. Fin anmeldelse, gledr meg til og spille selve spillet Likte demoen, så da komme nok Hele spillet til og passe helt perfekt til meg. Endret 31. januar 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Finnes det noen andre samspill (fri oversetning av co-op ) muligheter enn over xbox live? For oss som foretrekker sosial spilling istedenfor å måtte betale 50 kr mnd for å høre på amerikanske pipestemmer. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg prøvde demoen av dette på 360 og ble absolutt ikke imponert. Det ser riktingnok flott ut (om enn med litt smale stier), men det hele går bare ut på å denge løs på en stor haug kliss like kryp som ikke gidder slå tilbake.Jeg tror dette er et veldig smak og behag spill, så hvis du har muligheten, sjekk ut demoen før du løper til butikken. Smak og behag er det nok, men det du seier om demoen forsterkar berre det eg har sagt i anmeldinga. Du må setje deg inn i det for å finne dei verkeleg engasjerande elementa. Du har oppfatta spelet som om det berre går ut på å denge laus, og med det har du ikkje fått med deg dei faktorane som verkeleg gjer det underhaldande Det viser vel egentlig bare at demoen er dårlig. Utviklere kunne på generell basis legge mer arbeid i demoene sine. Har hatt spillet noen uker, men ikke pakket det opp ennå. Men så er ikke jeg ferdig med Assassins, COD4, Mass Effect osv osv.... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Mitt ligger forhåpentligvis i post kassen når eg kommer hjem Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hmm, terningkast 2 både i VG og dagbladet. Jeg er ofte enigere med gamer enn mange andre sites, men synes jeg ser en tendens til at x360-spill gjerne får mer enn jeg synes de fortjener. Mulig det er tilfeldigheter, eller at jeg bare ikke liker den type spill, eller kanskje bare vg og dagbladet tar feil denne gangen. (har ikke fått testet det selv enda) AtW Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 vg er vg^^ om dem gjir 2 hindrer ikkj meg i og kjøpe spillet vertfall. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sukk, skulle ønske jeg leste VG-anmeldelsen før jeg kjøpte spillet i dag. "Plukk opp en Xbox-kontroll, skru på en CD med metall- og monsterlyder og trykk så fort du klarer på «A»-knappen i noen timer." er egentlig den beste oppsummeringen jeg har lest. Og jeg er faktisk en stor fan av repetitive spill, jeg spiller f.eks. gjennom Diablo 2:LoD for n-te gang nå. Vanligvis er jeg enig med Gamer, men ikke denne gangen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Denne annmeldelsen stuuset jeg over da jeg leste den, og i ettertid klarer jeg ikke se hva som gir dette spillet god karrakter. Det er vel det mest linære opplevelsen du nesten kan få i et spill, utenfor stien kan man ikke regne med å få gå nei.. Fiendene kommer i bulker på faste steder og blir egentlig bare utrolig forutsigbart og kjedelig. Nei, dette er den annmeldelsen jeg har lest av gamer jeg hvor jeg absolutt ikke ser hva som har gjort annmelder så posetiv, og dermed får en hel bråte mennesker til å bruke penger på noe møl. Synd å si det, men Vg og Dagbladet + en hel haug av andre sider har fkatisk truffet langt bedre enn gamer denne gangen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Syns spillet er gøy eg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Note to self: sjekk metacritic først. 55/100 sier jo litt. "Instead of the Circle of Doom, we rather prefer a Red Ring of Death." Lenke til kommentar
doberman83 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei hva er meningen med synthesise? jeg skjønner ikke helt de greiene der jeg Hjelp om noen kan!!!! Mvh doberman Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Greit nok hack and slash spill,litt for begrenset hvor man kan gå samt lett å henge seg fast i usynlige hindringer innimellom.Kamera er ikke alltid så hjelpsomt heller,ville gitt det en treer.Har nettopp begynt på siste brettet/banen,tror jeg er på level 67 sålangt. Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Nice spill, kamera vinkeln suger litt på bibliotek brettet, men multiplayer funksjonen er skammbra Go for it, beste hack n slash jeg har spillt siden diablo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg