Furyfax Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har et gult lys som ofte lyser de første meterene på kjøreturen med bilen, men som også kommer og går når jeg kjører. Jeg vet ikke hva denne varsellampa skal varsle meg om! Legger ved to bilder som jeg har markert over hvilket lys det gjelder, bildet ble tatt når tenningen sto i, derfor alle lyser. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Og du har sjekket instruksjonsboka til bilen? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Den har jeg ikke.. Ellers hadde eg sett i den.. Dårlig bilde pga kamera på tlf'en. Derfor laga eg en "mspaint-replica" av den.. Endret 31. januar 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har du sjekket oljenivået på bilen? mener det er det den lampa hinter til her. enten det eller kjølevannsnivået. en stund siden den lyste på min mercedes. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Den lampa indikerer lavt kjølevæskenivå. Hvis du har tilstrekkelig med kjølevæske, så kan det hende sensoren eller kablingen til denne er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå