Gå til innhold

Kunn 3007 MB Ram vises, har Vista 64-bit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
32-bits OS støtter ikke mer en rundt 3 Gb minne. Velkjen spørsmål, hjelper nok å søke på forhånd.

Nå har trådstarter 64-bits Vista!

Men trådstarter bør oppgi hva slags maskin han har, særlig med tanke på hovedkort. Og om han har installert SP1 for Vista.

Lenke til kommentar

Alt jeg har på PC-en står i signaturen..

Slå av det som reconfigurerer minnet, jaha, hva er det da?

32-bits OS støtter ikke mer en rundt 3 Gb minne. Velkjen spørsmål, hjelper nok å søke på forhånd.

Nå har trådstarter 64-bits Vista!

Men trådstarter bør oppgi hva slags maskin han har, særlig med tanke på hovedkort. Og om han har installert SP1 for Vista.

Som sagt, alt står i signatur, SP1 for vista er vel bare Beta enda er det ikke? jeg venter til den endelige versjonen er ute. Den skal vel kunne lese all minnet uten at man skal trenge SP1

Endret av Footy
Lenke til kommentar

ServicePack 1 fixer ingenting.

Det nye i SP1 er kun at den viser installert minne - istedet for minne aksesserbart . Du ser dette med taskmanager .

Til Saykin

Det er ingenting å gjøre med at memory remapping mangler i bios.

Du har to valg . Lev med at full 4GB ikke kan benyttes eller bytt hovedkort.

Lenke til kommentar

Hvilket hovedkort anbefaler du da? Tror du at en bios update hjelper? Jeg har en MSI P6N SLI Platinum ( http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...amp;cat2_no=170 ), vil jo gjerne ha en med lignende funksjoner. Hvis du tror en BIOS update hjelper, hvordan gjør du det med Vista? Prøvde litt, men fikk det ikke til.

EDIT: NVM, Fikk til BIOS updaten til slutt, etter noe rot og irritasjon så gikk det gjennom og alt funker 100%! elsk 4gb ram <3

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...