Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvilke reiseplaner har du for neste ferie og framtidige ferier? Har du en stor reisedrøm du bærer på? Fortell om det her. Selv håper jeg å gjøre disse reisene de neste 20 årene: - Himalaya (Nepal, Bhutan og India) - Mellom-Amerika (Mexico, Guatemala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Panama) - Kapp-Cairo (Sør-Afrika, Mozambique, Tanzania, Kenya, Sudan, Sentral-Afrika, Tsjad, Libya, Egypt) - Rundtur i Karibia (en god del øyer på ca to måneder) - Krysse Australia med tog - Stillehavsøyer (Fiji, Tonga, Vanuatu, Mikronesia m. fl) - Cruise fra Argentina til Antarktis - Sykle Oslo-Singapore (to år fri fra jobben) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vi har allerede en tråd som heter ''din neste ferie'' her, men jeg antar at denne tråden er for litt mer langsiktige turer:) Skal til Hawaii nå i februar og deretter rundt om diverse steder i USA i juni. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Avataren din gir inntrykk av at du elsker USA. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg bor her og liker meg, men elsker nok ikke USA fullt så mye. Mye flott, men Norge er bedre på mange måter. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Hvor bor du? North Dakota? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Se signaturen min, Pennsylvania. Hvor i alle dager har du North Dakota fra? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Vill gjetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå