Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvis dere trodde religiøse her på forumet var hjernevaska, bør dere prøve dere litt på islam.no sitt diskusjonsforum. Han som driver nettsiden har uttalt i media at homofili er synd. Folk der skyr kritiske spørsmål. Jeg ble kastet ut etter at jeg stilte spørsmål ved hvorvidt Allah kan ha skrevet Koranen. Prøv dere selv og se hvor lenge dere overlever. http://www.islam.no/forum/ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvis dere trodde religiøse her på forumet var hjernevaska, bør dere prøve dere litt på islam.no sitt diskusjonsforum. Kalles å være religiøs.. Han som driver nettsiden har uttalt i media at homofili er synd. Riktig ifølge Islam, Kristendommen og de fleste andre religioner som finnes. Folk der skyr kritiske spørsmål. Jeg ble kastet ut etter at jeg stilte spørsmål ved hvorvidt Allah kan ha skrevet Koranen. Ifølge Islam er den det. Prøv dere selv og se hvor lenge dere overlever. http://www.islam.no/forum/ I et forum for muslimer der du er der kun for å trolle, I wonder why? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Riktig ifølge Islam, Kristendommen og de fleste andre religioner som finnes. Hva så? Ifølge Islam er den det. Hva så? I et forum for muslimer der du er der kun for å trolle, I wonder why? Trolle? http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(angling) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Riktig ifølge Islam, Kristendommen og de fleste andre religioner som finnes. Hva så? ------- Han sa bare det man mener, og som tilfeldigvis er det samme som religionen hans sier Ifølge Islam er den det. Hva så? ------------------- De følger kun sin overbevisning. I et forum for muslimer der du er der kun for å trolle, I wonder why? Trolle? http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(angling) http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29 Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Trolling er å poste kontroversielle meninger man egentlig ikke står for, med hensikt å fucke opp diskusjoner. Jeg troller ikke, men stiller kritiske spørsmål. Han følger bare sin egen tro som tilfeldigvis er i tråd med religionen hans? Lol. Ingen har vondt av litt konstruktiv kritikk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Inviter han hit og diskuter. Jeg forstår at folk reagerer når du driver med religionskritikk på islam.no Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Jeg forstår ikke at folk tror på det. Muslimene er verre enn kristne. Muslimer er verst av alle. De avskyr kritikk. Grunnen er at religionen deres er så svak at den ikke tåler vitenskapens lys. De eier ikke sjølironi heller. De hylskriker over at noen har opprettet gruppa "Fuck Islam" på facebook, og truer med å forlate nettsamfunnet om gruppa ikke legges ned! Endret 31. januar 2008 av Boomerang Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det finnes over 1milliard muslimer, så noe riktig har de gjort. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Inviter han hit og diskuter. Jeg forstår at folk reagerer når du driver med religionskritikk på islam.no Hvorfor det?? Det finnes over 1milliard muslimer, så noe riktig har de gjort. Hva da? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det finnes over 1milliard muslimer, så noe riktig har de gjort. Hva da? De har da vært kjempeflinke til å rekruttért (lurt) folk Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Wow... trolle et Islamsk forum.... Det må ha vært.... svært vanskelig. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg forstår ikke at folk tror på det. Muslimene er verre enn kristne. Muslimer er verst av alle. De avskyr kritikk. Grunnen er at religionen deres er så svak at den ikke tåler vitenskapens lys. De eier ikke sjølironi heller. De hylskriker over at noen har opprettet gruppa "Fuck Islam" på facebook, og truer med å forlate nettsamfunnet om gruppa ikke legges ned! Da tror jeg ikke du har hørt om Kristenblogg. Da jeg og 3-4 andre ateister forsøkte, uavhengig av hverandre, å få igang noen debatter i forumet på Kristenblogg.no endte det med at systemansvarlig valgte å slette alle innleggene våre. Ikke lenge etter postet nettansvarlig et innlegg på forsiden hvor man kunne lese at nettsiden var under «angrep». Det var nok neppe et hackerangrep han mente, for å si det sånn. Jeg fant dessverre ikke igjen denne posten, men på bloggens ettårsdag kan man lese at den har blitt utsatt for «sataniske angrep» (www.kristenblogg.no/?p=824). I artikkelen gir nettansvarlig selv eksempler på hva han mener er «sataniske angrep». Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 på bloggens ettårsdag kan man lese at den har blitt utsatt for «sataniske angrep» Hm. Satan=motgang. Aha! Det er ikke min feil at jeg tryner hele tida! Det er Satan! *puh* — så jobben jeg gjør som menneske på jorden må være helt i tråd med Guds vilje; ellers hadde jeg jo ikke møtt på Satan hele tiden — ut og misjonere mer! oftere! hardere! Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg synes Hi-fi og hjemmekino er idiotisk. Hvor mange tråder tror dere jeg kan lage på avforum.no om hvor dumme og hjernevaskede av elektrobransjen de som har store stereoanlegg er før jeg begynner å få warn / evt. blir bannet? Begge de fora du referer til er forum der det er en del av regelen at man ikke ønsker diskusjon rundt hvorvidt "kristendommen/islam etc. er rett" - dette fordi man ikke ønsker at diskusjonsforsiden skal være slik som forsiden på Religon Filosofi og Livssyn er. "Blåhvalisme" - Spørsmål til kristenfanantikere etc. Har det noen gang falt deg inn at kristne faktisk kan ha ett ønske om å diskutere med hverandre? Og gjerne ikke bruke all sin tid på å besvare hundretalls av poster som i bunn og grunn renner ut i det samme? Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Om det var meg to siktet til så var det et direkte svar på boomerangs påstand om at muslimer er så mye mer intolerante enn hva kristne kan være. I og med at du ikke aner noe om innleggenes karakter, blir det ikke da veldig forhåndsdømmende av deg å fastlå hva de liksom skal ha inneholdt? Såvidt jeg husker så fantes det ingen restriksjoner som forbød ikke-kristne å skrive på forumet. Endret 31. januar 2008 av BlueBench Lenke til kommentar
strayder Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Begge de fora du referer til er forum der det er en del av regelen at man ikke ønsker diskusjon rundt hvorvidt "kristendommen/islam etc. er rett" - dette fordi man ikke ønsker at diskusjonsforsiden skal være slik som forsiden på Religon Filosofi og Livssyn er. "Blåhvalisme" - Spørsmål til kristenfanantikere etc. Har det noen gang falt deg inn at kristne faktisk kan ha ett ønske om å diskutere med hverandre? Så ut ifra det du skriver kan vi fastslå at de aller helst vil diskutere hvor flotte/flinke/gode de er uten innblanding fra andre? Blir ikke det litt monolog aktig forum da? Og gjerne ikke bruke all sin tid på å besvare hundretalls av poster som i bunn og grunn renner ut i det samme? ... og som de religiøse ikke egentlig har noen gode svar eller motargumenter på. Joda, klart jeg forstår det.... Hvorfor ikke kalle en spade for en spade og si at de på disse forumene ikke VIL vite om noe annet? De har i egne øyne rett (akkurat som meg selv Jeg kan heller aldri overbevises om at guds tro er rett... men jeg prøver gjerne å forklare hvorfor jeg ikke kan overbevises for det .....) og de vil ikke høre på hva andre kan komme til å si. Forferdelig kjedelige diskusjoner, men men.... En sånn "klappe hull i ryggen på hverandre over hvor fortreffelige, gode og flinke vi er" forum.... og alle som ikke deltar i ryggklappingen blir kastet ut... Diktatur forum da? Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Det er bare hallelujakoret som er velkommen på slike forum vettu, feilaktig betegnet som diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 snipp Hva med at du oppretter en tråd på overklokkingsdelen av forumet og forklarer alle der hvor dumt overklokking er. Så ser vi hvor lenge en slik tråd får leve... Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Begge de fora du referer til er forum der det er en del av regelen at man ikke ønsker diskusjon rundt hvorvidt "kristendommen/islam etc. er rett" - dette fordi man ikke ønsker at diskusjonsforsiden skal være slik som forsiden på Religon Filosofi og Livssyn er. "Blåhvalisme" - Spørsmål til kristenfanantikere etc. Har det noen gang falt deg inn at kristne faktisk kan ha ett ønske om å diskutere med hverandre? Så ut ifra det du skriver kan vi fastslå at de aller helst vil diskutere hvor flotte/flinke/gode de er uten innblanding fra andre? Blir ikke det litt monolog aktig forum da? Og gjerne ikke bruke all sin tid på å besvare hundretalls av poster som i bunn og grunn renner ut i det samme? ... og som de religiøse ikke egentlig har noen gode svar eller motargumenter på. Joda, klart jeg forstår det.... Hvorfor ikke kalle en spade for en spade og si at de på disse forumene ikke VIL vite om noe annet? De har i egne øyne rett (akkurat som meg selv Jeg kan heller aldri overbevises om at guds tro er rett... men jeg prøver gjerne å forklare hvorfor jeg ikke kan overbevises for det .....) og de vil ikke høre på hva andre kan komme til å si. Forferdelig kjedelige diskusjoner, men men.... En sånn "klappe hull i ryggen på hverandre over hvor fortreffelige, gode og flinke vi er" forum.... og alle som ikke deltar i ryggklappingen blir kastet ut... Diktatur forum da? Har du veldig vanskelig for å forstå aPantrys innlegg? Jeg synes det blir så jævlig utrivelig når folk skal drive å rakke ned på hverandres tro bare fordi de synes det er gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg