Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Man trenger altså ikke bruke penger på overnatting når man er ute og reiser. Men hvordan er egentlig systemet deres? Må man selv være forberedt på at det ringer på døra når som helst? Noen her som er medlem? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nei man avtaler slikt på forhånd. Kan man ikke de datoene så går det ikke. Har en kompis som er med, var på vors da han hadde besøk av 2 heite damer et eller annet øst-europeisk land som skulle på støymusikk konsert. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Nice, ble det noe på han? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Vet ikke, dro hjem før de skulle på byen for å rekke siste buss hjem Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Tror jeg skal melde meg inn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Gjør det, en unik mulighet til å møte masse nye mennesker. Enten du reiser selv eller får besøk. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Men det er kanskje ikke alle steder det er like trygt å bo. Kan tenke meg det er mange kriminelle som kidnapper og raner de som kommer på besøk. Hvordan forsikre seg om at man havner hos de rette? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hvis du tenker slikt så vet jeg ikke helt om det passer for deg. Jeg vet at jeg ikke er en slik person derfor er ikke dette noe for meg men om du ser på folk med den slags form for mistenksomhet, må nok lære deg å stole å nye mennesker. Men pass på tingene dine uansett hvor du går og ikke skryt av pengene du har. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg vet at ikke alle mennesker er til å stole på. Spørsmålet er hvordan man finner ut om personene på denne sida er til å stole på eller ikke. Og jeg bør kanskje skrive at jeg er fra Sverige eller Danmark i stedet for Norge. De verste tyvene er nok ute etter rike nordmenn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Lol ja, det er derfor folk tar imot fra alle land, fra rik el fattig land. Gir deg gratis bo og mat, ofte viser deg rundt i byen, tar med deg ut på byen, viser vennene sine til deg. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 coachsurfing.com er noe lignende. Aldri hørt om noen som har blitt rana eller drept. Is CouchSurfing safe?Verification: Not just anyone is a vouched for member. Members can only become vouched for by an already vouched for CouchSurfing.com member. Essentially, it's a trust circle. What is the verification system? In the verification process, we check to make sure your name and address are correct and valid. Once you have completed the process, your profile identifies you as a level 3 verified member. Other people viewing your profile may feel safer about communicating with and meeting you because you are verified. Some people choose to ONLY communicate with other verified members. It's all about your own personal preferences and feeling about safety. For some people, verification may not be important. For others, it is crucial. It's up to you All of these features help other users determine how trustworthy you are, based on the quantity and 'quality' of the people you know, and how you've participated in the system. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Dette virket jo helt genialt, tusen takk for tipset! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) hospitalityclub.org er større. Couchsurfing er enda større. Nesten bare damer der, jo... Endret 4. februar 2008 av Heilage Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det er unødvendig å dobbel- eller trippelposte når vi har en knapp hvor det står "Rediger". Bruk den fremfor å poste nye poster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå