Zappza Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hei! Jeg får trådløst internett igjennom hybelvertenes trådløse router. Forsøker jeg koble meg til via laptopen så funker det helt fint, elendig signal, men det funker. På den stasjonære så funker ikke DNSen. Er i allefall det jeg får opp når jeg kjører diagnose på internetttilkoblingen. Den kan finne på å funke, men pleier den å være svært ustabil. Jeg mistenker at dette kan skyldes at Linksys ikke har fått gitt ut ordentlig 64bits driver til kortet mitt, og at siden jeg kjører en driver som er beregnet for brikkesettet, men ikke for akkurat dette kortet så er det litt ustabilt. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hva heter "kortet mitt"? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Linksys WMP54G =) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du får lete litt i disse trådene. Høres ut som du ikke er alene om problemet... http://www.google.no/search?q=WMP54G+64bit...lient=firefox-a Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Virker som det funker nå =) Var bare antennen som var dårlig, har gjort det samme som det blir rådet til i alle trådene som kom opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå