dreuf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei Ikke ett typisk "hw" spørsmål, men det sitter kompetanse på mye rart inne her, så jeg prøver meg: Jeg vil starte ett mva pliktig firma i tyskland, og trenger naturligvis hjelp til dette. Noen som har tips om hvor jeg kan henvende meg? jeg har snakket med www.handelskammer.no, men synest de krever litt for høye honorar. Firmaet skal ikke være av typen "nuf" selskap, men ett selvstendig GmbH. Alle tips se's på som hjelp. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Anbefaler deg å ta kontakt med de her og de her Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei Ikke ett typisk "hw" spørsmål, men det sitter kompetanse på mye rart inne her, så jeg prøver meg: Jeg vil starte ett mva pliktig firma i tyskland, og trenger naturligvis hjelp til dette. Noen som har tips om hvor jeg kan henvende meg? jeg har snakket med www.handelskammer.no, men synest de krever litt for høye honorar. Firmaet skal ikke være av typen "nuf" selskap, men ett selvstendig GmbH. Alle tips se's på som hjelp. Et NUF vil uansett bare være den norske avdelingen av dette. Det hadde uansett vært et GmbH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå