Mato Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ser Bungie AV calibrator er omtalt på bungi sine sider , er dette noe som er på halo 3 disken eller ekstra matriale ? jeg finner den i verfall ikke på disken . for de som lurer er det dette det er snakk om , ca halveis nede på siden http://www.bungie.net/content.aspx?type=to...cal&lc=1033 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Den kom med Limited Edition og Legendary Edition. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Lande skrev: Den kom med Limited Edition og Legendary Edition. Oj...den har jeg ikke prøvd enda...snakk om å være bortreist Må nesten prøve den da Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Er dette en bra calibrator? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 da så , hadde jeg vis det så hadde jeg vurdert en av de pakkene . Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Den er grei, men tror det finnes bedre der ute. Har Limith Edition.. Prøv og søk på YouTube eller noe sånn. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Deimos87 skrev: Den er grei, men tror det finnes bedre der ute. Har Limith Edition.. Prøv og søk på YouTube eller noe sånn. søka på ka då? (va skal ein skriva) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå