[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (Så til tidenes mest useriøse argument: ) Det blåser ikke fordi gud sa det! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 gud sa da aldri at det ikke blåser? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Nei, men Gud tok seg en agurk. Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (Så til tidenes mest useriøse argument: ) Det blåser ikke fordi gud sa det! Ikke bland meg inn i dette Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Nei, men Gud tok seg en agurk. Agurk brukes ofte i rå salater, på brødskiven, til ost eller med fyll. Agurken holder seg best ved 10-14 grader i plast, og helst ikke sammen med tomater. Leste han i et brev fra Jeremias Endret 11. februar 2008 av Joppa-ninijo Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Slutt å tull da Napoleon. Han snakket ikke om deg. Han snakket om meg. Og jeg har aldri tatt meg en agurk. Bare en brodskive med tyttebærsyltetøy til frokost. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Slutt å tull da Napoleon. Han snakket ikke om deg. Han snakket om meg. Og jeg har aldri tatt meg en agurk. Bare en brodskive med tyttebærsyltetøy til frokost. Nei!!!!!!! Lenke til kommentar
_Ulven_ Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Slutt å tull da Napoleon. Han snakket ikke om deg. Han snakket om meg. Og jeg har aldri tatt meg en agurk. Bare en brodskive med tyttebærsyltetøy til frokost. Nei!!!!!!! Men ka om eg vil ? hæææ....????? Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Slutt å tull da Napoleon. Han snakket ikke om deg. Han snakket om meg. Og jeg har aldri tatt meg en agurk. Bare en brodskive med tyttebærsyltetøy til frokost. Nei!!!!!!! Men ka om eg vil ? hæææ....????? Hvorfor blander du reklame in i dette?... Jeg er så lei av reklamen med han som mister mobilen og sier HÆ??????????? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Du har jo ingen innlegg så deg kan vi johvertfall ikke stole på.... Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Nei men det var voldsomt til stress da. Eg skal fiksa det eg. Ro deg ned. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ro kan du også gjøre til land Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis du brukar snus råtnar tennene dine vekk. Sjansane dine for å nokon gong bli tilsnakka igjen blir minimale. Eg berre nevner det. Vil og påpeika mi meining om agurk. Agurk er bra, takk. Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Du har jo ingen innlegg så deg kan vi johvertfall ikke stole på.... Min trå hvordan kan jeg ikke ha innlegg?? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Du er bare en illusjon.. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Eg såg ei and på skulen i dag. Men det viste seg å vær eit eple. Då blei eg lei meg. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 nå har jeg lyst på noe godt Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg også. Derfor tror jeg at jeg setter meg ned og soler meg med litt brunkrem. Da kan det hende at jeg mister matlysten og får energi nok til å lage meg en brødskive som jeg ikke gidder å spise fordi kake_fisk heller vil ha fiskekake enn kjøttkake. Forresten er ikke fiskekake noe godt, for det kommer fra kjøttet på fisken, og fisk er ekkelt fordi det bare er sånn. Nå er jeg ikke sulten lenger, så nå kan du bare ha det så godt... Endret 12. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 bare så dere vet det, alle heter egentlig Thomas unntatt Pål som heter Erik. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg hater framedrops noe så intenst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå