Aleks Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ikke en politisk diskusjon da.. Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ikke en politisk diskusjon da.. I er heilt enig... like enig som agurka Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Favoritten: Moren din er mann. Uslåelig Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) hold kjeft, det er hun ikke. Dessuten er jeg eldre enn deg, og derfor har jeg rett dessuten er argumentet ditt bare en hypotese (siden du ikke vet hvordan moren min sin genetiske anatomi er), og en hypotese kan ikke bevises, men kun motbevises. En hypotese er ikke lenger gjeldende hvis den får ett motbevis, og det ene motbeviset mitt er at jeg har rett siden jeg er eldre enn deg, og derfor holder ikke hypotesen din mål! (slå den du ) Endret 6. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Da har jeg en hypotese om at mor di er kvinne. Siden du er eldre enn meg, og bruker det som motbevis, vil det tilsi at mor di er mann. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Mora di er hansker Endret 6. februar 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 -Nei, du får ikke lov til å dra på fest. -Hvorfor ikke?! -HEY MICKEY YOU SO FINE YOU SO FINE YOU BLOW MY MIND HEY MICKEY Nydelig. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Me må og huska på at om du har 81 knappar så har du nok til å trykka fram dommedagskoden. Ett trykk frå kvar knapp med 81 knappar og du kallar fram den onde trollmannen Kahl Masjiin som kjem og øydeleggjer universet. Men det går greit hvis du har pizza, da er du trygg. Helst italiensk ettersom bunnen på pizzaen der er tynn og sprø, og det er mykje pålegg. Lenke til kommentar
_Ulven_ Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Me må og huska på at om du har 81 knappar så har du nok til å trykka fram dommedagskoden. Ett trykk frå kvar knapp med 81 knappar og du kallar fram den onde trollmannen Kahl Masjiin som kjem og øydeleggjer universet. Men det går greit hvis du har pizza, da er du trygg. Helst italiensk ettersom bunnen på pizzaen der er tynn og sprø, og det er mykje pålegg. HALLO... heilt on topic.. prøv litt merr off topic... Desuten... du e bare trygg om du vett kor hånkleet ditt e så d så Endret 7. februar 2008 av _Ulven_ Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Care. Omglol2k Lenke til kommentar
_Ulven_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Care.Omglol2k Take a sip of my usakelige carecup of norskengelsk --->c\_/ Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Care.Omglol2k La oss holde oss unna noob språk:) Noob språk er for folk som.... ikke liker AGURKER Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 WATCH MY CARECUP MAGICALLY FILL ITSELF UP c[_] OH WAIT ITS EMPTAY! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Off topic thread is off topic. Er koppen halvtom eller i kjøleskapet? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 NEEI!! Der for den, jaja. Eg plukkar den opp igjen på veg heim. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg driter vel i din mening om jehovas vitner Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ikke viss du mister et egg i bakken. Da blir det interesangt Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Dette har ikke noe med ost og gjøre. Stenges Endret 10. februar 2008 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette har ikke noe med ost og gjøre. Stenges Hva mener du med at Bondevik er bøg? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Han er bare det, jeg hørte det av morra til bestevennen til stesøstra til kona til læreren min i 5 klasse. Dessuten har jeg flere poster enn deg, så derfor jeg er tøffere og mye smartere enn deg. Og skoa dine er stygge. Endret 10. februar 2008 av DennisV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå