Gå til innhold

De mest useriøse argumentene som ikke har noe med saken å gjøre.

-Neron-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hold kjeft, det er hun ikke.

Dessuten er jeg eldre enn deg, og derfor har jeg rett

dessuten er argumentet ditt bare en hypotese (siden du ikke vet hvordan moren min sin genetiske anatomi er), og en hypotese kan ikke bevises, men kun motbevises. En hypotese er ikke lenger gjeldende hvis den får ett motbevis, og det ene motbeviset mitt er at jeg har rett siden jeg er eldre enn deg, og derfor holder ikke hypotesen din mål!

(slå den du :p )

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Me må og huska på at om du har 81 knappar så har du nok til å trykka fram dommedagskoden. Ett trykk frå kvar knapp med 81 knappar og du kallar fram den onde trollmannen Kahl Masjiin som kjem og øydeleggjer universet. :wow: Men det går greit hvis du har pizza, da er du trygg. Helst italiensk ettersom bunnen på pizzaen der er tynn og sprø, og det er mykje pålegg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Me må og huska på at om du har 81 knappar så har du nok til å trykka fram dommedagskoden. Ett trykk frå kvar knapp med 81 knappar og du kallar fram den onde trollmannen Kahl Masjiin som kjem og øydeleggjer universet. :wow: Men det går greit hvis du har pizza, da er du trygg. Helst italiensk ettersom bunnen på pizzaen der er tynn og sprø, og det er mykje pålegg. :thumbup:

HALLO... heilt on topic.. prøv litt merr off topic...

Desuten... du e bare trygg om du vett kor hånkleet ditt e :tease: så d så :woot:

Endret av _Ulven_
Lenke til kommentar

Han er bare det, jeg hørte det av morra til bestevennen til stesøstra til kona til læreren min i 5 klasse. Dessuten har jeg flere poster enn deg, så derfor jeg er tøffere og mye smartere enn deg.

Og skoa dine er stygge.

Endret av DennisV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...