r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) nei snakk om å gå baklengs inn i fuglekassa med en hestesko i hånda... du kan da ikke tro at jeg ville vært med på en slik diskusjon, uten å være lys våken? Nå syns jeg du bare skal ta å falle ned i et bunnløst hull, og ikke diskuter no mer før du har nådd bunnen! ikke no mer snikksnakk, bare matematikk takk! Endret 6. februar 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Du går offtopic! Gå å legg deg! men, men jeg vil game Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Det er betre med 10 gurkar i lomma enn 1 i glomma!! Var ikkje meininga at den vitsen faktisk skulle vær bra. Endret 6. februar 2008 av Registrert-Brukar Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) men, men jeg vil game Du kan spille når du har flytta til England. -Hvorfor? Fordi det bor fler folk i Kina! Endret 6. februar 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Sjølv ass... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 det har ikke noe å si hva dere mener om mor mi. Jeg vet at det ikke har noe med saken å gjøre, og det er like sant som at månen er flat som en gul (ikke hvit) ost. Forresten vil jeg legge ut min mening om at det heter gul ost, og ikke hvit. Hva mener dere om den saken? Lenke til kommentar
Ailo Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 det har ikke noe å si hva dere mener om mor mi. Jeg vet at det ikke har noe med saken å gjøre, og det er like sant som at månen er flat som en gul (ikke hvit) ost. Forresten vil jeg legge ut min mening om at det heter gul ost, og ikke hvit. Hva mener dere om den saken? kinesere er gule og rumpa mi er brun Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 åi, det var interessant! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 vi bør kanskje prøve å holde oss utenom bilder, da dette fort fører til oftopic! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Tenkte først å bare ha utrykket, men så husket jeg bildet som gjør det så mye bedre Spoiler er gay! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 det har ikke noe å si hva dere mener om mor mi. Jeg vet at det ikke har noe med saken å gjøre, og det er like sant som at månen er flat som en gul (ikke hvit) ost. Forresten vil jeg legge ut min mening om at det heter gul ost, og ikke hvit. Hva mener dere om den saken? Jeg mener du er hakkende kaklende sprø. Tenk å prøve seg på en ny omgang forrrykt ostediskusjon ... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (bare en "userriøs argumenterende" diskusjon som ikke går særlig inn på temaet...) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Like sikkert som at jeg akkurat nå sitter på favorittagurken min, er det at oss velutviklede Hvitost-disipler vant en knusende seier ... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Da synes jeg du skal bevise at du sitter på favorittagurken din! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 det har ikke noe å si hva dere mener om mor mi. Jeg vet at det ikke har noe med saken å gjøre, og det er like sant som at månen er flat som en gul (ikke hvit) ost. Forresten vil jeg legge ut min mening om at det heter gul ost, og ikke hvit. Hva mener dere om den saken? Jeg mener du er hakkende kaklende sprø. Tenk å prøve seg på en ny omgang forrrykt ostediskusjon ... Ikke tenk på en ny ostediskusjon engang... Da blir det fort full krig på forumet! Javell, kanskje "hvitostingene" vant med noen få stemmer, men det betyr ikke at det er riktig Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Javell, kanskje "hvitostingene" vant med noen få stemmer, men det betyr ikke at det er riktig nå er det ikke akurat jeg som legger opp til diskusjon? la oss heller komme over på et helt annet tema. synes vi bør prøve å ha en rød tråd for hver dag eller no, med et tema vi kan diskutere rundt. Da er det lettere å ha meninger, og lettere å holde seg til et tema som folk er interissert i. Argumentene må likavell være userøse og saklige... et forslag kan jo for eksempel være å diskutere rundt noe som er dagsaktuelt (noe som står i avisa e.l.) hvis forslaget støttes, kan dagens tema være "valgkampen i USA" Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Chuck Norris 4 President!!!! Eg vil også legge fram mi meining om tastatur med 81 tastar. Eg meiner det er uhemskeleg uhørt at noko slikt skal eksistera ettersom 80 knappar er mykje meir framkommelege og ikkje minst består av eit beint tall. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, og ikke glem at 80 er mer miljøvenlig enn 81, dersom man skriver i sort. 0 har flere piksler enn 1, og dermed sparer man strøm ved at lyset ikke slåes på i den dioden på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå