Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

De mest useriøse argumentene som ikke har noe med saken å gjøre.

-Neron-

Anbefalte innlegg

nei snakk om å gå baklengs inn i fuglekassa med en hestesko i hånda... du kan da ikke tro at jeg ville vært med på en slik diskusjon, uten å være lys våken?

Nå syns jeg du bare skal ta å falle ned i et bunnløst hull, og ikke diskuter no mer før du har nådd bunnen!

ikke no mer snikksnakk, bare matematikk takk!

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det har ikke noe å si hva dere mener om mor mi. Jeg vet at det ikke har noe med saken å gjøre, og det er like sant som at månen er flat som en gul (ikke hvit) ost.

Forresten vil jeg legge ut min mening om at det heter gul ost, og ikke hvit. Hva mener dere om den saken?

kinesere er gule og rumpa mi er brun

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
det har ikke noe å si hva dere mener om mor mi. Jeg vet at det ikke har noe med saken å gjøre, og det er like sant som at månen er flat som en gul (ikke hvit) ost.

Forresten vil jeg legge ut min mening om at det heter gul ost, og ikke hvit. Hva mener dere om den saken?

Jeg mener du er hakkende kaklende sprø. :new_woot:

Tenk å prøve seg på en ny omgang forrrykt ostediskusjon ... :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg mener du er hakkende kaklende sprø. :new_woot:

Tenk å prøve seg på en ny omgang forrrykt ostediskusjon ... :ohmy:

Ikke tenk på en ny ostediskusjon engang... Da blir det fort full krig på forumet!

Javell, kanskje "hvitostingene" vant med noen få stemmer, men det betyr ikke at det er riktig :nei:

Lenke til kommentar
Javell, kanskje "hvitostingene" vant med noen få stemmer, men det betyr ikke at det er riktig :nei:

nå er det ikke akurat jeg som legger opp til diskusjon? la oss heller komme over på et helt annet tema. synes vi bør prøve å ha en rød tråd for hver dag eller no, med et tema vi kan diskutere rundt. Da er det lettere å ha meninger, og lettere å holde seg til et tema som folk er interissert i. Argumentene må likavell være userøse og saklige...

et forslag kan jo for eksempel være å diskutere rundt noe som er dagsaktuelt (noe som står i avisa e.l.)

hvis forslaget støttes, kan dagens tema være "valgkampen i USA"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...