Gå til innhold

De mest useriøse argumentene som ikke har noe med saken å gjøre.


-Neron-

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
"Jeg bryr meg ikke om at dere sier jeg tar feil, inni hodet mitt har jeg rett"

 

(Den bruker jeg ofte btw ;) )

 

Pennies for your thoughts (served on a plate) ... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så lenge nøttene dine har det bra, er det det samme for meg om bestemor er en fugl eller fisk!

 

edit: dessuten er ikke grønnsaker noe godt, så de har ikke myndighet til å være i en såpass saklig tråd som dette!

 

Gønnsaker er grønne, de har aldri prøvd å vær underbuksene du har på deg, derfor er jeg trøtt.

 

hva skal vi med gurk når vi har pistol?

 

spise

Lenke til kommentar
Så lenge nøttene dine har det bra, er det det samme for meg om bestemor er en fugl eller fisk!

 

edit: dessuten er ikke grønnsaker noe godt, så de har ikke myndighet til å være i en såpass saklig tråd som dette!

 

Gønnsaker er grønne, de har aldri prøvd å vær underbuksene du har på deg, derfor er jeg trøtt.

 

hva skal vi med gurk når vi har pistol?

 

spise

Overtramp!!!

Vi begynner på nytt!

 

Edit: jeg er ikke sikker på om jeg er offtopic nå. Hva gjør jeg da?

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Han valgte gullerøtter siden de bare hadde appelsiner, agurker var det ikke siden Pencilcase hadde kjøpt alle.

 

Noen var faktisk betalt for, men de fleste var ganske enkelt skånselsløst besudlet! :mrgreen:

 

Du skal ikke kaste glass i steinhus!!

Clinton vant i California

Lenke til kommentar
"Etter å ha lest noen sider tilbake her så har strengt tatt ikke denne tråden noe som helst mer produktivt å komme med. Digresjon på digresjoner og forumtrolls om blir gitt "mat" til.. Tråden stenges og klager kan taes til meg via PM f.eks."

 

Moderatorar som bryt av interessante og nyttige diskusjonar med tylne argument.

 

Offtopic:

Du tar så feil. Denne tråden kommer med noe nytt og viktig. Hviste du at du ikke kan sove under havet?,., du burde prøve det.

 

Topic:

Jeg fortsatt sulten :cry:

Lenke til kommentar
Offtopic: Faktisk så var innlegget ontopic.... Det var et useriøst argument som ikke har noe med saken å gjøre.

 

Topic: Sett deg i et hjørne å dø på deg.

 

Men....men.... eg vil gå og dø på andre :cry:

 

Gå og frys i en fryser, brenn i ein peis.... eller kanskje du e dum nok t å brenne i ein fryser :tease:

 

Dessuten.... eg e sulten.... :cry: nogen så har pannekaker? :ph34r:

Lenke til kommentar

jeg synes heller at du kan fryse i peisen, og så kan du spise opp asken din nå du er død!

 

hvem du skal dø på kan du bestemme selv, men så lenge du passer på å spise opp asken din, slipper du å få traumer i fryseren om at søstra til bestefaren din sitt barnebarn ikke dør opp ned oppå deg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...