Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 "Jeg bryr meg ikke om at dere sier jeg tar feil, inni hodet mitt har jeg rett" (Den bruker jeg ofte btw ) Pennies for your thoughts (served on a plate) ... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Herregud, alle dere tar feil. Det blir ikke rein i morgen, Pga det ikke kommer nedbørsskyer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Rein Aleksander har heller ikke anmeldt sin ankomst. På tide å finne frem gurken ...? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 hva skal vi med gurk når vi har pistol? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Godt argument! Tusen takk Einstein!! Hvor i det søte slapp jeg tak i kosegurken ...? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Dette går jo over stokk og stein. Ps! noen som har sette blåveis enda? Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Så lenge nøttene dine har det bra, er det det samme for meg om bestemor er en fugl eller fisk! edit: dessuten er ikke grønnsaker noe godt, så de har ikke myndighet til å være i en såpass saklig tråd som dette! Gønnsaker er grønne, de har aldri prøvd å vær underbuksene du har på deg, derfor er jeg trøtt. hva skal vi med gurk når vi har pistol? spise Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Så lenge nøttene dine har det bra, er det det samme for meg om bestemor er en fugl eller fisk! edit: dessuten er ikke grønnsaker noe godt, så de har ikke myndighet til å være i en såpass saklig tråd som dette! Gønnsaker er grønne, de har aldri prøvd å vær underbuksene du har på deg, derfor er jeg trøtt. hva skal vi med gurk når vi har pistol? spise Overtramp!!! Vi begynner på nytt! Edit: jeg er ikke sikker på om jeg er offtopic nå. Hva gjør jeg da? Endret 5. februar 2008 av Inc Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Skyter deg selv så klart! Endret 5. februar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 "Etter å ha lest noen sider tilbake her så har strengt tatt ikke denne tråden noe som helst mer produktivt å komme med. Digresjon på digresjoner og forumtrolls om blir gitt "mat" til.. Tråden stenges og klager kan taes til meg via PM f.eks." Moderatorar som bryt av interessante og nyttige diskusjonar med tylne argument. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du har en feil sigar til å skrive det inlegget der! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du har en feil sigar til å skrive det inlegget der! Eg røykjer ikkje, og eg er sikker på at det er mange som er einige med meg. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Han valgte gullerøtter siden de bare hadde appelsiner, agurker var det ikke siden Pencilcase hadde kjøpt alle. Noen var faktisk betalt for, men de fleste var ganske enkelt skånselsløst besudlet! Du skal ikke kaste glass i steinhus!! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Han valgte gullerøtter siden de bare hadde appelsiner, agurker var det ikke siden Pencilcase hadde kjøpt alle. Noen var faktisk betalt for, men de fleste var ganske enkelt skånselsløst besudlet! Du skal ikke kaste glass i steinhus!! Clinton vant i California Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 "Etter å ha lest noen sider tilbake her så har strengt tatt ikke denne tråden noe som helst mer produktivt å komme med. Digresjon på digresjoner og forumtrolls om blir gitt "mat" til.. Tråden stenges og klager kan taes til meg via PM f.eks." Moderatorar som bryt av interessante og nyttige diskusjonar med tylne argument. Offtopic: Du tar så feil. Denne tråden kommer med noe nytt og viktig. Hviste du at du ikke kan sove under havet?,., du burde prøve det. Topic: Jeg fortsatt sulten Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Offtopic: Faktisk så var innlegget ontopic.... Det var et useriøst argument som ikke har noe med saken å gjøre. Topic: Sett deg i et hjørne å dø på deg. Lenke til kommentar
_Ulven_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Offtopic: Faktisk så var innlegget ontopic.... Det var et useriøst argument som ikke har noe med saken å gjøre. Topic: Sett deg i et hjørne å dø på deg. Men....men.... eg vil gå og dø på andre Gå og frys i en fryser, brenn i ein peis.... eller kanskje du e dum nok t å brenne i ein fryser Dessuten.... eg e sulten.... nogen så har pannekaker? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 jeg synes heller at du kan fryse i peisen, og så kan du spise opp asken din nå du er død! hvem du skal dø på kan du bestemme selv, men så lenge du passer på å spise opp asken din, slipper du å få traumer i fryseren om at søstra til bestefaren din sitt barnebarn ikke dør opp ned oppå deg... Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du går offtopic! Gå å legg deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå