Honey Badger Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 og grønnsaker ligner på biler når de står med tv'n opp! Nei, det gjør de ikke. Unnskyld at jeg gråter, altså... men det er bare at jeg ikke kan komme på noen argumenter akkurat nå. *sukk* Jeg kom faktisk på et, og du kan ikke si at jeg tar feil. Onkelen min heter forresten Jens, men det er ikke det som er argumentet mitt. Grønnsaker har ingen TV. Hah! Slå den du! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 og grønnsaker ligner på biler når de står med tv'n opp! At du har et tv som passer for kaniner betyr ikke at du ikke kan ha bare en tann for grønnsaker. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 og grønnsaker ligner på biler når de står med tv'n opp! At du har et tv som passer for kaniner betyr ikke at du ikke kan ha bare en tann for grønnsaker. Hvorfor trakkaserer du musematter som har ifølge vepsebolet et forferdelig jordstykke over et ganske stort brenneslesuppe? Syns din adferd, unge mann, burde svekkes med lysestakenes høye priser på elkjøps internetsider. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jammen herregud da, de fleste pc skjermer er under 20"! Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg er helt enig aleks, de fleste cromefelger er under 39 tenner... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Bra at vi er enige da, hadde jo vært helt teit om ikke grantrær hadde hatt kongler Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Kongler er nå vel og bra, men det som bekymrer meg er at agurk er ikke et stygt ord før man sitter på en ...!? Hvorfor det da? Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Mest sansynlig siden agurk føler seg tråkket på av en veivals, og derfor er ikke agurk et stygt bilde før man tissa i grøten! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Vet ikke hvorfor men det å bake boller klokka ett om natta er arti :s Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) For meg er det en agurk, og for deg er det en agurk, men for Rimi-Hagen er det; fete biler, prangende landsteder og så mange kvinnfolk som tungen hans klarer å betjene. Hvis ikke det er urettferdig, så får dere bare kalle meg Susan!? Endret 3. februar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Bra det Bent, noen som endelig har forstått av Rema-hager har mye bedre flatskjermer enn kleskap! Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Men det har ingenting med saken å gjøre. Jeg er fortsat sulten Endret 4. februar 2008 av -Neron- Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Eg er glad eg har ein onkel med gule sokkar som sit i eit tre i Bergen og synger ''Hei du, Hei du!'' heile dagen! Slepper eg å uroa meg for noko som helst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Nå bruker folk agurker som liggeunderlag, bygger hus av dem, og røyker dem, det neste blir vel at de begynner å spise dem ...? Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Ja det er helt forferdelig..... Jeg har heldig vis vert på butikken og kjøpt noe godt å spise så nå er jeg ikke så sluten. Jeg elsker vafler, derfor er jeg glad Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 ''Forklar denne teksten'' Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Her tenker jeg vi kan lage en topic med de mest useriøse argumentene og gjerne i en sammen heng. Ett eksempel på dette er. Vis det er laget en topic som dette før så har jeg altså ikke gidda å søke siden,"en gang satt jeg å ventet på bussen lenge og den kom ikke, da ble jeg lei meg og begynte å gråte." Skjønner ikke hva det har med agurker å gjøre ... Blir du ikke rørt av at jeg gråter Du fatter kanskje ikke hva ekte liden skap er du..... Dette har noe med agurk å gjøre siden Jeg elsker Brann , de er best og vis du ikke synes det så må du være helt agurk i hode ''Forklar denne teksten'' det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
_Ulven_ Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 ''Forklar denne teksten'' Men ka har dette med pengen på steinen å jørr... nå bler eg lei meg og får lyst t å grine dessuten e vaffler godt og eg drikke cola... tror det blåse ute og. Men ka har dette med pannekakene å gjøre? Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 ''Forklar denne teksten'' Men ka har dette med pengen på steinen å jørr... nå bler eg lei meg og får lyst t å grine dessuten e vaffler godt og eg drikke cola... tror det blåse ute og. Men ka har dette med pannekakene å gjøre? Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Men ka har dette med pengen på steinen å jørr... nå bler eg lei meg og får lyst t å grine cry.gif dessuten e vaffler godt og eg drikke cola... tror det blåse ute og. Men ka har dette med pannekakene å gjøre? eek.gif Du var nær ei stund, og så nevnte du pannekaker. Eg hadde slått deg ned hadde det ikkje vore for alle hanskane eg har på meg. Det at du nevner pannekaker her er rett og slett respektløst. Det står jo klart og tydeleg om Agurk lenger oppe, og me veit jo alle kva Agurken meiner om pannekaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå