-Neron- Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Nå er det sannsynligvis noen av dere som ikke har fått deres behover dekt ved å sitte på en frekk agurk!? Men betyr det at vi skal gi opp forsvaret av våre utmerkede agurkjorder?? Ja Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Kort svar: Ja Langt svar: Ja, og jeg liker ikke agurker så du kan bare ta den koseagurken din, dine agurkkledde venner og Jens Stoltenberg i agurkkostyme og pelle deg vekk fra mine åkre der jeg akter å dyrke eggeplanter før jeg argurkmenterer mot dine agurker i agurknytt med kjøkkenkniv og kjøttøks! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Pts, ostehøvel er tøffere enn din farfars penn uansett Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Rambo er jo mye kulere da, ingen kan høvle på han! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jo, Chuck Norris! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Nei. Ingen kan høvle på Rambo. <--- punktum. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jo! Chuck Norris kan høvle på Rambo! <----- Utropstegn! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Kort svar:Ja Langt svar: Ja, og jeg liker ikke agurker så du kan bare ta den koseagurken din, dine agurkkledde venner og Jens Stoltenberg i agurkkostyme og pelle deg vekk fra mine åkre der jeg akter å dyrke eggeplanter før jeg argurkmenterer mot dine agurker i agurknytt med kjøkkenkniv og kjøttøks! Vet ikke helt om jeg skal fortsette å bare sitte her på gurken min ... Gleder meg til sommeren, for da skal jeg ut i skauen og kaldkvele alle fluesopper som jeg måtte få øye på. Kan hende du ender opp som den eneste overlevende blant artsfrender. Da tenker jeg pipstilken ikke har så mye høy i hatten lenger. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Joda, jeg er nesten to meter høy, så jeg passer meg for staller og heste og sånnt. Desuten bruker jeg ikke hatt med lue, så det så. Lenke til kommentar
Registrert-Brukar Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Eg stikker bortom marknaden og hentar meg nokre gurkar, nokon som vil ha noko mens eg er der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Sier bare "men du er dust". Det ender liksom alle argumenter. Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 det som ender alle argumenter er "dø". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Eller at søsteren din burde shave vekk Hitlerbarten, ja, selv om den er sånn passe opphissende ... Lenke til kommentar
Karr Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Damer med hitlerbart spiser ost på torsdag, men rekker aldri bussen. Endret 15. februar 2008 av Karr Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Nå syns jeg vi bør komme oss til sagen Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 hvorfor ikke heller legge hode på ei fjøl, og deretter treffe hammern på spikerhodet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Så holder vi pusen utenfor saken! Lenke til kommentar
Psychotron Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Husk å dø og! Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Men traktor-sklie med brød på. Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ignoreing: Person 1: Hei Person 2: Person 1: Hva skjer? Person 2: Person 1: Hvorfor sier du ingen ting? Person 2: Person 1: *slår til Person 2* Person 2: Au. Person 1: Om du ignorererererererrerererer(kom ut av tellingen på hvormange re det skulle være med i ignorerer.) Person 2: Person 3: Hva skjer? Person 1: Person 2: Person 3: Hvorfor sier dere ingen ting? Heirdal: Hello, i was just arriving in my boat. Hvorfor kom Heirdal med i sammtalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå