-Neron- Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Her tenker jeg vi kan lage en topic med de mest useriøse argumentene og gjerne i en sammen heng. Ett eksempel på dette er. Vis det er laget en topic som dette før så har jeg altså ikke gidda å søke siden,"en gang satt jeg å ventet på bussen lenge og den kom ikke, da ble jeg lei meg og begynte å gråte." Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) "Den eneste grunnen til at tråden ikke er stengt er at alle moderatorene er i bakvendtland og liker teite tråder." Endret 30. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) nei grunnen til at tråden ikke er stengt er fordi "Brann vinner serien i år fordi de er best." Endret 31. januar 2008 av -Neron- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Pøh, den er fortsatt åpen fordi Bush ikke har gått frivillig av! Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Du tar så feil, det er fordi jeg ikke er diktator i USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) "Du tar feil! Jeg er eldre enn deg!" Bruker det ofte Redigert: Feil kjønn Endret 31. januar 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 So???? "Du er liten." Er høyeren enn de fleste så ingen ting slår det. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Du kan umulig være høyere enn de fleste, oljereservene holder da fortsatt i 30 år! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 -Nei, du får ikke lov til å dra på fest. -Hvorfor ikke?! -HEY MICKEY YOU SO FINE YOU SO FINE YOU BLOW MY MIND HEY MICKEY Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Min tiss er større enn din. Du er jente så argumentene dine gjelder ikke. Hvis noen driver å prøver å forklare deg noe veldig vanskelig og du ikke fatter noen ting, så kan du bare holde for ørene og synge "I am so smart, I am so smart, S-M-R-T, I mean S-M-A-R-T!" Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 hø? snakker du til meg?? passer i de fleste samenhenge vis noen prøver å forklare deg noe Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 -Nei, du får ikke lov til å dra på fest. -Hvorfor ikke?! -HEY MICKEY YOU SO FINE YOU SO FINE YOU BLOW MY MIND HEY MICKEY Hahahah, nais Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Du er en idiot. Nja, pannekaker er gode de. Endret 1. februar 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Hjelper ikke det når pappa'en min er sterkere enn pappa'en din! Lenke til kommentar
-Neron- Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 my ass er sterkere enn din. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Her tenker jeg vi kan lage en topic med de mest useriøse argumentene og gjerne i en sammen heng. Ett eksempel på dette er. Vis det er laget en topic som dette før så har jeg altså ikke gidda å søke siden,"en gang satt jeg å ventet på bussen lenge og den kom ikke, da ble jeg lei meg og begynte å gråte." Skjønner ikke hva det har med agurker å gjøre ... Endret 2. februar 2008 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Her tenker jeg vi kan lage en topic med de mest useriøse argumentene og gjerne i en sammen heng. Ett eksempel på dette er. Vis det er laget en topic som dette før så har jeg altså ikke gidda å søke siden,"en gang satt jeg å ventet på bussen lenge og den kom ikke, da ble jeg lei meg og begynte å gråte." Skjønner ikke hva det har med agurker å gjøre ... Fordi naboen til oldemora til Bush har et fruktfat stående i hagen vel =\ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Her tenker jeg vi kan lage en topic med de mest useriøse argumentene og gjerne i en sammen heng. Ett eksempel på dette er. Vis det er laget en topic som dette før så har jeg altså ikke gidda å søke siden,"en gang satt jeg å ventet på bussen lenge og den kom ikke, da ble jeg lei meg og begynte å gråte." Skjønner ikke hva det har med agurker å gjøre ... Fordi naboen til oldemora til Bush har et fruktfat stående i hagen vel =\ Agurk er jo en grønnsak . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Her tenker jeg vi kan lage en topic med de mest useriøse argumentene og gjerne i en sammen heng. Ett eksempel på dette er. Vis det er laget en topic som dette før så har jeg altså ikke gidda å søke siden,"en gang satt jeg å ventet på bussen lenge og den kom ikke, da ble jeg lei meg og begynte å gråte." Skjønner ikke hva det har med agurker å gjøre ... Fordi naboen til oldemora til Bush har et fruktfat stående i hagen vel =\ Agurk er jo en grønnsak . Typiske imperialistsvin snakker om frukter, og dermed tror at en liten sylteagurk kommer til å forsure verden ... Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 og grønnsaker ligner på biler når de står med tv'n opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå