OdinTheGod Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan jeg gjøre min Lexmark x5470 til en mettverksprinter? Plassen der dataen står har ikke plass til printer.. Finnes det en "dings" som kan gjøre min printer til en nettverksprinter i ett trådløst nettverk? Uten å måtte være kobblet til en datamaskin? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, det finnes en god del printerservere, men de trådløse koster mer enn de smaker. Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, det finnes en god del printerservere, men de trådløse koster mer enn de smaker. Da er det vel like greit å kjøpe en slik nettverks printer da? Kan noen annbefale en ok printer til hjemmebruk? Gjerne en sånn "alt-i-ett" printer :-) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja, det finnes en god del printerservere, men de trådløse koster mer enn de smaker. Da er det vel like greit å kjøpe en slik nettverks printer da? Kan noen annbefale en ok printer til hjemmebruk? Gjerne en sånn "alt-i-ett" printer :-) Canon IP5200R med 54mbps trådløst, kablet, USB og PictBridge er en Photo skriver, bruker den selv i trådløst nett nå er noe treg å lade opp, men det er vel alle skrivere gjør vis de er photo skrivere Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja, det finnes en god del printerservere, men de trådløse koster mer enn de smaker. Da er det vel like greit å kjøpe en slik nettverks printer da? Kan noen annbefale en ok printer til hjemmebruk? Gjerne en sånn "alt-i-ett" printer :-) Prisen på trådløse printerservere er faktisk ikke så ikke. Linksys WPS54G Wireless-G Print Server, kr 550,- Netgear WGPS606, kr 850,- D-Link DP-G310, kr 750,- D-Link DPR-1260, kr 850,- Den siste skal også kunne håndtere multifunksjonsskrivere, dvs skanning og deling av minnekort etc. Skriveralternativer. Multifunksjonskrivere med trådløst nett. Vanlige med trådløst nett. Anbefalingen overfor støttes - alternativ er HP, som også er god kvalitet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Beklager at jeg ikke var mer spesifikk i min tidligere post. Det var ikke bare prisen jeg tenkte på, disse printerserverne er også et helvete å sette opp. Både jeg og fetteren min har en, og ingen av oss har fått den til å fungere. (To forskjellige servere, to forskjellige skrivere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå