lexn Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei Tror dette er et temmlig sært problem men jeg prøver, jeg har 2 forskjellige Ísp inn, Telenor og Get, samt en pc med winxppro og to nettverkskort innebygget samt wlan. Hvis jeg kopler en kabel til hver kortinngang hhv. Telenor og Get kan jeg da på noen måte få Win til å bruke den ISP jeg vil, og ikke den pc foretrekker, dette har særlig betydning da jeg også bruker DynDns updater og vil gjenre at dette programmet holder seg til den ip adr. jeg vil den skal oppdatere, begge isp lever som kjent dynamiske ip. Er winxp avasert nok til dette eller må man gå på en serverløsning. Mvh. lexn Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du kan jo deaktivere det nettverkskortet du ikke bruker manuelt. Du finner sikkert noen måte å scripte det også så du bare dobbelklikker på en bat-fil for å bytte. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 søk etter "bind ip" på forumet, da kan du si hvilken program skal bruke hvilken inet linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå