Glasgrekar Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 2500-3000kr skal jeg bruke. Spillmoro er hovedtingen som skjer på min pc. Hadde tenkt på Ati sitt Radeon 8500, men har jo lest her på forumet at det er ingen som kan levere det for ATI har drite seg skikkelig ut. Men bra er det? Hva med driverproblemet til Ati sitt nye kort? Mulig å komme rundt det? Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Noen gode alternativer til Ati Radeon 8500? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Vil ikke si at ATi har et driveproblem med Radeon 8500.. så langt jeg har lest i tester. Det er også vanvittig raskt. Slår alle GeForce3 Ti500 i 3dMark2001 og spill! Med andre ord et kortet sjitraskt på 3d, men samtidig har den god 2d kvalitet.. noe som alle nVidia kort definitivt IKKE har. Og ikke glem at ATi kortet fungerer glimrende til DvD avspilling óg! Pluss at det er en del prisforskjell på R8500 og GF3Ti500; i ATi's favør Leste på nå på nordichardware.com at raskere drivere til Radeon 8500 har lekket ut! Last ned. Enda en grunn til å kjøpe Radeon 8500 kan leses her.. Der kan man også se at ATi'en har mye bedre bildekvalitet på 3d også, i forhold til konkurrenten GeForce3! Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Da blir det Radeon 8500 fra Ati på meg. Takk god hjelp du! Så var det problemet med at ingen webshopper har kortet og Ati klarer ikke å levere dem raskt nok. Veeeentetid er det verste jeg vet!!! Nå har jeg et Hercules 3d Prophet DDR DVI 32MB. Dette kortet fungerer glimrende og har vært problemfritt på min maskin.Har du noen erfaring eller vet du noe om Hercules sine geforce3 kort? Litt dyre kanskje. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Gainward har de beste Geforce3 kortene, mer er det ikke å si om den saken.... Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Åpen for forslag jeg. Hvilket Gainwardkort til rundt 2500-3000kr kan du anbefale da? Lenke til kommentar
JonE Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Kan bare anbefale Gainward sitt "Geforce3/460Ti Gold Sample" på det varmeste. Runder 6900 i score på 3DMark2001 under Windows 2000 på 1024x768 32bit, på en 1400mhz AMD. TV utgang, DVI utgang - overklokkvennlig - og nydelig bilde på LCD skjerm. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Haster det veldig med å oppgradere skjermkort ????? Geforce4 er rett rundt svingen ..... hvorfor ikke vente så man kan se hva slags priser det blir på de kortene ..... andre kort blir sikkert også billigere Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Haster ikke så veldig med å oppgradere akkurat skjermkortet. Kjører med et Hercules 3D Prophet DDR DVI 32MB. Fungerer veldig bra og problemfritt. Rett rundt hjørne sier du. I februar eller noe slikt, kanskje? Hvor kan man lese om den nye Geforce4 brikken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå