P0nduz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei Jeg har ved et uhell fått sletta deler av recovery partisjonen på maskinen min og lurte i den forbindelse på om noen har bestilt recovery cd'er fra hp og om man på disse får med alle ekstraprogrammene? eller er det bare drivere og nødvendige programmer på denne CD-en`? Takker på forhånd for svar Mvh Christer Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei Jeg har ved et uhell fått sletta deler av recovery partisjonen på maskinen min og lurte i den forbindelse på om noen har bestilt recovery cd'er fra hp og om man på disse får med alle ekstraprogrammene? eller er det bare drivere og nødvendige programmer på denne CD-en`? Takker på forhånd for svar Mvh Christer På min maskin måtte jeg brenne ut egne recovery cd'er, fikk spm om dette ved første gangs oppstart Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det gjorde jeg også men kan ikke finne disse. Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 joda. med recovery cd/dvd så får du alt tilbake som når du fikk maskinen. Bloatware/drivers etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå