Gå til innhold

Ny startside for telemontører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Det var kjekt med linker til mange isp osv.

Foreslår du linker til speedometeret på hw.no og heller dropper noen av speedometrene som ikke greier å henge med på 20Mbit målinger. Bedre med kvalitet enn kvantitet.

He-llo! Takker for innspill.

Hvilke tester er dette da...?

Lenke til kommentar

Grei side dette men hastigheten varierte ettersom jeg prøvde alle testene.De varierte fra 3.5 Mbps til 16Mbps ut og fra 7Mbps til 20Mbps inn.Kan dette ha noe med Linksys 54GS som ikke henger med i svingene så det blir mere reelle resultater når jeg får Zyxel Zywall 5 i hus?

Jeg har fiber fra lyse og det jeg betaler for er 25/15 Mbps linje og med TP test så ligger UDP over faktisk hastighet men scorer ikke like bra på TCP som jeg er mere innterisert i

Lenke til kommentar
Grei side dette men hastigheten varierte ettersom jeg prøvde alle testene.De varierte fra 3.5 Mbps til 16Mbps ut og fra 7Mbps til 20Mbps inn.Kan dette ha noe med Linksys 54GS som ikke henger med i svingene så det blir mere reelle resultater når jeg får Zyxel Zywall 5 i hus?

Jeg har fiber fra lyse og det jeg betaler for er 25/15 Mbps linje og med TP test så ligger UDP over faktisk hastighet men scorer ikke like bra på TCP som jeg er mere innterisert i

Kan jo ha noe med å trådløst DEFINTIVT ikke er like kjapt som vanlig kablet nett?

Litt usikker på hvordan de nye NDraft-routeren yter i forhold kabel ?

PS! Nå har jeg oppdatert siden enda mer. Gjerne send meg en mail eller melding her på forumene om det er nye snarveier, programvare eller annet dere vil anbefale.

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...