Lifeform Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei, Jeg har nå fjokla ut ny startside for telemontører! www.telesite.no Er bare HELT i oppstarten her, men kom gjerne med innspill, send linker og ressurser. Oppdateres kontinuerlig... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei. Det var kjekt med linker til mange isp osv. Foreslår du linker til speedometeret på hw.no og heller dropper noen av speedometrene som ikke greier å henge med på 20Mbit målinger. Bedre med kvalitet enn kvantitet. Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Hei. Det var kjekt med linker til mange isp osv.Foreslår du linker til speedometeret på hw.no og heller dropper noen av speedometrene som ikke greier å henge med på 20Mbit målinger. Bedre med kvalitet enn kvantitet. He-llo! Takker for innspill. Hvilke tester er dette da...? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Grei side dette men hastigheten varierte ettersom jeg prøvde alle testene.De varierte fra 3.5 Mbps til 16Mbps ut og fra 7Mbps til 20Mbps inn.Kan dette ha noe med Linksys 54GS som ikke henger med i svingene så det blir mere reelle resultater når jeg får Zyxel Zywall 5 i hus? Jeg har fiber fra lyse og det jeg betaler for er 25/15 Mbps linje og med TP test så ligger UDP over faktisk hastighet men scorer ikke like bra på TCP som jeg er mere innterisert i Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Grei side dette men hastigheten varierte ettersom jeg prøvde alle testene.De varierte fra 3.5 Mbps til 16Mbps ut og fra 7Mbps til 20Mbps inn.Kan dette ha noe med Linksys 54GS som ikke henger med i svingene så det blir mere reelle resultater når jeg får Zyxel Zywall 5 i hus? Jeg har fiber fra lyse og det jeg betaler for er 25/15 Mbps linje og med TP test så ligger UDP over faktisk hastighet men scorer ikke like bra på TCP som jeg er mere innterisert i Kan jo ha noe med å trådløst DEFINTIVT ikke er like kjapt som vanlig kablet nett? Litt usikker på hvordan de nye NDraft-routeren yter i forhold kabel ? PS! Nå har jeg oppdatert siden enda mer. Gjerne send meg en mail eller melding her på forumene om det er nye snarveier, programvare eller annet dere vil anbefale. Endret 7. februar 2008 av Lifeform Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå