Gå til innhold

Bærbar eller stasjonær?

Anbefalte innlegg

Skal forhåpentligvis snart gå til anskaffelse av ny gamer-PC, men i det siste har jeg begynt å tenke: Bærbar eller stasjonær? Selv om stasjonære som oftest har bedre hardware og kan oppgraderes lett, så er jo bærbare nettopp det: Bærbare. Lette å ta med seg overalt, tar lite plass osv, så jeg er ganske rådvill.

Så, hva sier dere, bærbar eller stasjonær?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal forhåpentligvis snart gå til anskaffelse av ny gamer-PC, men i det siste har jeg begynt å tenke: Bærbar eller stasjonær? Selv om stasjonære som oftest har bedre hardware og kan oppgraderes lett, så er jo bærbare nettopp det: Bærbare. Lette å ta med seg overalt, tar lite plass osv, så jeg er ganske rådvill.

Så, hva sier dere, bærbar eller stasjonær?

Det spørs jo det, har du en laptop fra før som du kan ta med deg rundt eller trenger du en pc som du skal ha hjemme?

Lenke til kommentar
Det spørs jo det, har du en laptop fra før som du kan ta med deg rundt eller trenger du en pc som du skal ha hjemme?

Vel, har jo en laptop nå, men den begynner å bli dårlig, så jeg trenger en ny. Det er egentlig derfor jeg vurderer stasjonær, så jeg kan oppdatere komponenter istedenfor hele PCen når noe blir gammelt. Tar den ikke så mye med meg rundt, mest rundt i huset, kanskje på et og annet LAN nå og da.

Vurderer å selge den jeg har nå etter jeg har kjøpt PC, så jeg tjener litt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...