reppysølv Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har tenkt å selge varer på QXL.dk. Hvordan får jeg en dansk bank-konto? Eller kan de sette penger rett inn på min norske konto? Må ikke de ha IBAN kode osv..? Eller er det en enklere løsning? Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Paypal? Forsøk deg evt. i Fokus eller Nordea siden Fokus eies av Danske Bank, og Nordea er et nordisk bankkonsern. Men jeg tror det blir litt stress, da de fleste banker ønsker at du bor i det landet det gjelder. Paypal er nok den kjappeste løsningen. Skal de betale til din norske konto, vil de trenge IBAN-kontonummeret ditt og banken din sin SWIFT-kode, samt at det ofte tilkommer ekstra gebyr for utenlandsbetalinger. Hadde både Norge og Sverige brukt euro, ville betalinger i euro mellom landene ha samme pris som for innlandsbetalinger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du får ikke dansk konto uten å ha dansk personnummer, såkalt CPR-nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå