Vaffelkake Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Som tittel hinter til, lurer jeg på om det finnes en overgang til minijack uten handfree-funksjonen. Slik at selv om jeg hører på musikk, kan jeg ta opp mobilen og prate i den som vanlig uten å måtte ta ut handsfreen. Jeg har nemlig mikrofonen i lomma til vanlig.. lite praktisk å fiske opp mobilen å ta ut handsfreen når noen ringer. Vet noen om noe slikt? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Trodde man kunne velge og 'Overføre lyd til telefon' slike man kan når man har en bluetooth handsfree koblet til. Men det gikk vist ikke .. 'Ikke tilgjengelig for øyeblikket' hmmmm .. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Vel, det er ikke hovedproblemet. Hovedproblemet er at jeg har så sabla mye ledning i lomma. Jeg har først håndfri-enheten (den lille med mikrofon og en enkelt knapp på som fulgte med) med en 30cm ledning, så har jeg Koss PortaPros 1 meter ledning i lomma, fryktelig ugunstig. Når jeg tar opp telefonen, detter jo en meter med ledning ut i samme slengen. Det som hadde vært aller mest ideelt, var bare en SonyEricsson overgang med minijack (hun-plugg) innebygget i. Slik at man kan stikke jacken "rett i" telefonen, uten noe ledning mellom telefon og der jeg kobler til PortaPro'en. EDIT: Jada, jeg er klar over trådløse enheter. Men jeg er gira på å bruke mitt eget elskede PortaPro, og ikke lyddøde propper Endret 31. januar 2008 av Vaffelkake Lenke til kommentar
ruva Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 du finner slike på ebay til 1-5 dollar. http://cgi.ebay.com/3-5mm-Headphone-jack-S...1QQcmdZViewItem Har brukt en slik i 2 år. Funker bra. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 du finner slike på ebay til 1-5 dollar. http://cgi.ebay.com/3-5mm-Headphone-jack-S...1QQcmdZViewItem Har brukt en slik i 2 år. Funker bra. Genialt! Akkurat slik jeg tenkte på Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå