just_me Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) flytte filer frem og tilbake mellom windows og mac? funker det feil fritt? har ca 4TB med filmer på eksterne harddisker, vil noe bli ødelakt hvis jeg kobler de til en mac? eller vil alt funke helt fint uten problemer? Endret 30. januar 2008 av just_me Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle gå bra. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ser ingen grunn til at det ikke skulle gå bra. takk. har dårlig er faring med overføring mellom ulike operativ systemer, (ubuntu) så jeg ville bare høre Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Njaaaa! Ingenting kommer til å bli slettet, men hvis du skal flytte filene fra mac til windows, og diskene er NTFS formatert vil du støte på problemer. Da OS X ikke kan skrive til NTFS. Det kan LESE NTFS, men som sagt ikke skrive. Er diskene FAT32 formatert derimot er det ikke noe problem i det heletatt. Eneste problemet der er at FAT32 har en maks fil størrelse på 4GB! /yaricks Lenke til kommentar
just_me Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 kan alle disker formateres til "OS X format"? kan OS X flytte filer fra ntfs til "OS X format"? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 kan alle disker formateres til "OS X format"? kan OS X flytte filer fra ntfs til "OS X format"? Ja, men da får du i utgangspunktet ikke tilgang til dem i Windows. Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå