Otowi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Har et litt underlig problem i Guild Wars... Er for tiden på trial med Factions pakken, men har bestemt meg for å fortsette, men når jeg bruker butikk funksjonen i spillet for å kjøpe platinum pakken (tror den heter det, har GW+ Nightfall) og har fyllt ut allt infoen med CC og det som er, så får jeg opp en melding som sier :Code 1751188. Litt søking på error coden førte meg til PlayNC sine support sider, og etter å ha kontaktet Account/Billing der, får jeg vite at mitt CC er declined og at dette er noe banken min (Nordea) må ordne. Men jeg tviler litt på deres utsagn, grunnen følger under: Grunnen er at jeg uten problemer bruker og har brukt mitt CC til diverse kjøp på nettet og også brukt det helt smerte frittt på både WoW og Star Wars Galaxies..... Hva tror dere grunnen kan være når allt annet funker fint, unntatt dette?? Kan det være at jeg forsatt er under trial som gjør det, eller er det noe annet??? Håper noen kan svare Endret 30. januar 2008 av Otowi Lenke til kommentar
adawen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Antar du har user account hos PlayNC og at billing/shipping adressen er den samme som CC'et har? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Antar du har user account hos PlayNC og at billing/shipping adressen er den samme som CC'et har? Joda, adressen er den samme, har sjekket det... Forstår ikke meteren jeg, men får se hva banken min sier, og om det ikke er noe problem med mitt CC, så skjønner jeg virkelig ingenting.... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Be om nytt kredittkort, fikk "fraudability" sak på Steam før her, kunne handle alle andre steder. Ba om nytt kort (som forsåvidt er gratis) og det ordenet seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå