Murildo Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hei! Etter mye plunder og hjelp under en annen tråd får jeg nå til å kople opp vpn (PPTP) over trådløst.. Problemet er nå at jeg ikke får opp noen nettsider når vpn er aktiv (ikon over oppkoplingssymbol). Mener dette skyldes firestarter (innebygd brannmur?). jeg har installert firestarter, slik at jeg kan administrere grafisk. Men jeg får ikke til å bruke vpn, bare kople opp uansett om firestarter er aktivert eller ikke... Hvordan kan dette ha seg? Noen innstillinger i firestarter eller er det noen innsitlinger under vpn konfig? jeg kopler forøvrig til uib vpn i Bergen.. har ubuntu 7.10 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Ja, jeg VET at dette er en kjempebump.. men jeg har akkurat samme problem. Forsøkte fiksen her, uten at det hjalp det minste. Denne fiksen fungerte nesten: jeg får koblet til vpn, men det er alt. Jeg får ikke åpnet en eneste side. Fant du en løsning på dette, evnt. noen andre som vet noe? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 (endret) *hoste*. Neida, jeg bumper ikke, bare fikk noe i halsen.. Endret 17. september 2008 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå