Bruker-93156 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ja, flere bilder av Cruelphotography, denne gangen er jeg selv fotograf. Give me what you got! Endret 31. januar 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, flere bilder av Cruelphotography, denne gangen er jeg selv fotograf. Give me what you got! Kreativt er det jo, men min personlige mening er at her har du gjort for mye dill-dall. Virker veldig kunstig. Og du har nok slurvet litt for mye på dette her, spesielt over hans høyre øyebryn. Synes du kunne renset opp litt i huden også. Håret foran øyne er i veien, og det andre øyet er litt mørkt også. Synes bildet ser lite planlagt ut.. Dette var min ærlige mening, så håper jeg du tåler den. Mvh Ståle Tvete Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Åssen redigeringsprogram har du? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Han bruker paint! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Tja, hadde forventet mer av dere, så jeg prøver meg med et nytt bilde, se førstepost. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Give me what you got! And I got nothing to say... Dette er en sjanger som ikke gir meg noe (litt som mine bilder ikke gir deg noe). Beklager. Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Liker det siste du posta mye bedre (og det har jeg jo fortalt deg). Det jeg liker er den sprekka du har laget på bakken, som ser ganske så godt plassert ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå