HulkHaugen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er alltid et problem med disse skjermkortmen driverene på barbare pcer. før bruket jeg station-drivers.com, men de sluttet å oppdatere.. når jeg sjekket nå, så så det ut som at siden er nedlagt (Står på fransk). Noen som vet om alternative sider som tilbyr patchede drivere til ATI Mobility Radeon X700? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 prøvd www.omegadrivers.net ? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 prøvd www.omegadrivers.net ? Ja har det. Det er jo et alternativ, men det er jo modifiserte drivere. Den eneste modifiseringen jeg leter etter, er fjerningen av denne laptop-godkjennings greia, ellers orginale drivere... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 ser ikke problemet da omegadriverne kun er tweaket for å yte bedre med bærbare. ATI har også selv begynt å legge ut drivere som fungerer på bærbare PC-er, men det fungerer ikke med alle slik som omegadrivers gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå