Gå til innhold

Ny laptop til under 10 000,- /m bra lagringskapasitet og som kan kjøre noen spill

Anbefalte innlegg

Jeg fyller år 3.feb(Jippi!), Og er (halvveis) garantert en del penger fra fjern og nær.

Jobber selv og skaffer litt money, men budsjettet er ikke akkurat skyhøyt:(

Nå trenger jeg en bærbar PC, og jeg har NULL peiling på hva som er bra/sugent. Prisen bør helst være under 10K, og den bør ikke være for stor eller for liten.

Krav:

Kjekt å kunne kjøre en del spill på den

Vil gjerne ha bra med lagringsplass etc...

Som sagt, IKKE FOR DYR

Vi gjerne kunne kjøre programmer uten at den blir treg.

KVALITET

Så er det noen som har forslag til gode laptoper? Evt. Utdyp litt om hvorfor jeg bør kjøpe den og den PC-en. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvilke spill er det snakk om? Ingen av laptopene som er nevnt over her har et skjermkort som duger til noe mer en veldig lette 3dspill og kabal. Personlig tror jeg at jeg ville ha gått for enten JFL92+ eller IFL90+. Begge disse maskinene har et 8600gt kort som er mye bedre enn skjermkortene i de andre laptopene som er foreslått. Du har også muligheten til å velge hvor stor cpu, hdd, oppløsning på skjermen, batteri og hvor mye ram du skal ha. Hovedforskjellen på JFL92+ og IFL90+ er at JFL92+ bruker 45nm cpu, noe som gir høyere ytelse, lavere strømforbruk og lavere varme om jeg ikke er helt på jordet.

Lenke til kommentar
Hvilke spill er det snakk om? Ingen av laptopene som er nevnt over her har et skjermkort som duger til noe mer en veldig lette 3dspill og kabal. Personlig tror jeg at jeg ville ha gått for enten JFL92+ eller IFL90+. Begge disse maskinene har et 8600gt kort som er mye bedre enn skjermkortene i de andre laptopene som er foreslått. Du har også muligheten til å velge hvor stor cpu, hdd, oppløsning på skjermen, batteri og hvor mye ram du skal ha. Hovedforskjellen på JFL92+ og IFL90+ er at JFL92+ bruker 45nm cpu, noe som gir høyere ytelse, lavere strømforbruk og lavere varme om jeg ikke er helt på jordet.

Pc'ene så fine ut de, men litt dyre.

Det er ikke meningen at jeg skal kjøre Crysis på full guffe, men derimot ha spill som Battlefield, CS, Strategispill, Farcry osv...

Noen som vet om denne er verdt å satse på?

http://forbruker.no/digital/tester/data/article1950054.ece

Den har bare 1 gb med ram som blit litt svakt på vista.

http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=HPDV6653

Ville heller satset på den.

Vet du hva butikkprisen er på den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...