Lionel_Luthor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hello! Reiser til USA den 9 feb. så tenkte jeg skulle handle denne bærbaren: http://www.activeshopper.com/specification...&mode=specs Syntes denne var grei.. flott pris og har også HDMI ut.. men til poenget: Hvor kan man få tak i overgang/transformator til en slik Bærbar slik at jeg kan bruke den i Norge? Noen som vet noe om det? For det går? gjør det ikke det.. Eneste er vell at tasteraturet mangler noen få taster! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Laptop er en mobil vare,så de har strøm for hele verden.Du trenger bare en liten stikk fra US til NO,så virker det. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Laptop er en mobil vare,så de har strøm for hele verden.Du trenger bare en liten stikk fra US til NO,så virker det. Okei.. kjekt og vite=) takk for kjapt svar =) Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Mange ladere/strømforsyninger er "universale", dvs. at de fungerer på f.eks. alt fra 100-240V. Det eneste du i så fall trenger er å bytte ut støpselet eller få tak i et "reiseadapter". Tastaturet mangler ikke noen taster, det er like mange taster det er bare andre tegn. Ellers må jeg som alltid advare mot å kjøpe PC i utlandet med tanke på evt. feil som kan oppstå. Når du er tilbake på andre siden av havet er garantien ofte lite verdt. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Mange ladere/strømforsyninger er "universale", dvs. at de fungerer på f.eks. alt fra 100-240V. Det eneste du i så fall trenger er å bytte ut støpselet eller få tak i et "reiseadapter". Tastaturet mangler ikke noen taster, det er like mange taster det er bare andre tegn. Ellers må jeg som alltid advare mot å kjøpe PC i utlandet med tanke på evt. feil som kan oppstå. Når du er tilbake på andre siden av havet er garantien ofte lite verdt. Jo, ja.. det er jo sant det.. blir jo som og kjøpe en PC uten garanti! Typisk vist det skjer noe galt med den når jeg får den med hjem! Får se det litt ann kanskje.. kommer jeg over ett godt kjøp så tar jeg sjangsen på at den funker bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå