brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Skal ha en CPU vifte som kan kjøle xp2000+ palemino. Skal koste under 200kr, må enten være på: Quad Komplett Har denne nå men den bråker så fælt: Cooler Master CPU-Vifte Socket A/7/FCPGA så på disse: Cooler Master CPU-Vifte Socket A/7/FCPGA Eller: Spire WhisperRock III ™ andre forslag? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Spire WhisperRock III Høres kjempe grei ut spør du meg! Den har relativt lavt støynivå og kjøler CPU`er opp til xp 2800+ Den ville jeg ha gått for, billig er den Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Spire WhisperRock III Høres kjempe grei ut spør du meg!Den har relativt lavt støynivå og kjøler CPU`er opp til xp 2800+ Den ville jeg ha gått for, billig er den Veit det, kjøler bare palemino 2100 da. Men koster jo ikke noe Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Denne så heller ikke så ille ut Spire FalconRock II ™ Hvem skal jeg velge av Spire viftene? Pris forskjellen er ikke noe! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Hadde vist denne Cooler Master CPU-Vifte Socket A/7/FCPGA Men tror ikke den bråker 24db som de sier, kameraten min sin Silen Twin som bråker 21db er nesten lydløs i forskjell til denne her. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...?ARTNR=612N2GML kikk på denne... den flytter mer luft, bråker mindre og er like greit å bytte ut vifta i stedet for hele blokka Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=612N2GML kikk på denne... den flytter mer luft, bråker mindre og er like greit å bytte ut vifta i stedet for hele blokka Så på denne GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA, har kobber ribbe (som er bedre). Hvorfor ikke ta den. Gidder ikke å bestille fra Microplex nå, gidder ikke å betale 100kr i frakt bare for en en billig vifte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå