.Lagrange. Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg fatter ikke hvorfor tv'n min ikke vil skifte widescreen => 16:9 format når jeg har på ps3'en! Vanligvis har vi dig. kanaler på AV-1, og her går det helt greit å skifte mellom format ved hjelp av tv'ns egen fjernkontroll. Men, når jeg har playstation3'n på og kjører HMDI-1 så funker ikke fjernkontrollen, den er "fast" på widescreen, og dermed blir alle DVD-er jeg spiller av i et herlig 14:6 format på skjermen. Dette er veldig irriterende, jeg vil ikke ha svarte strekene på skjermen! Samme gjelder forsåvidt hjemmekinoen når jeg kjører den på HDMI-1 kanalen. Er det ingen måte å stille dette inn på selv? Jeg vet at man kan stille inn "screen mode" når man spiller av videoer fra selve harddisken - hvorfor kan man ikke dette på DVDer? Argh. Skal nå prøve meg på hjemmekinoen, selv om jeg aldri bruker den til dvd-avspilling. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror kanskje det er en innstilling på PS3. Prøv med å stille inn BD / DVD Settings -> DVD Upscaler -> Normal Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Hepp! Funka flott, thanks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå