levlex Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sony Ericssons Playnow-tjeneste inngår avtale med 10 nye plateselskaper og starter musikkbutikk - for både mobil og datamaskin. Les mer Lenke til kommentar
amelo007 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sony Ericssons Playnow-tjeneste inngår avtale med 10 nye plateselskaper og starter musikkbutikk - for både mobil og datamaskin. Les mer Er det sant? Skulle ikke det ha kosta noe sykt mye for Sony Ericson? Dessuten så tror jeg at artistene må skrive under på en avtale på at de er med på det og, syns ikke du det? Hvor fikk du egentlig vite det her? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Som du ser er kilden en pressemelding fra Sony Ericsson selv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 snør det i helvete? Er virkelig Norge med i STARTEN til ett nett-relatert prosjekt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 snør det i helvete? Er virkelig Norge med i STARTEN til ett nett-relatert prosjekt? Det tenkte jeg også! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Venter bare på at prisen på databruk så skal ned i Norge da... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) for 500kr så er det fri bruk av mobil datatrafikk i begge de stores nett... og dette kommer på samme dag som telenor snakker om drm fri musikk. ja jeg banner på at det snør i helvete for tiden. men siden det også snør der jeg bor, betyr det at jeg er bosatt i helvete? Endret 30. januar 2008 av hobgoblin Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hehe, snør her å så vi er da i båt. Trodde du helvete unslapp klimaendringene eller? De forurenser nokk mye der, masse svoveldioksid Stilig med playNow tjenesten da. Ser for meg at jeg kjøper ny norsk musikk der og så overfører den til nmobilen, eventuelt benytter WLAN i min eminente P1i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg