marius90 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei, skulle til å bestille noe fra cdon.no nå, og tidligere så har jeg alltid valgt oppkrav som betalingstype. Men nå så får jeg ikke opp det alternativet lenger, er bare betaling med visa som funker. Andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du må legge inn personnummeret ditt for å få faktura med i pakken. Lenke til kommentar
heihai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du må legge inn personnummeret ditt for å få faktura med i pakken. du må betale me kort når det kommer oppi en viss sum? hva skal du bestille? styr unna me å kjøpe elektroisk der. jeg kjøpte mediaplayer i begynnelsen av october som ikke virket. får aldri svar på mail fra dei. så jeg har den liggende her enda. sende maaaaaaaaannnnge mail til dei:S men funker fint til dvd å cd.. eller.. no no no Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Har bestilt derfra mange mange ganger før, og har fungert feilfritt alle de gangene, så tror jeg la inn personnummeret den dagen jeg regga meg elns. Så sant ikke dette er noe nytt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå