Pallantir Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Naboen har en K800i og får ikke tak i Vista-programvaren til den (den skal ha kommet i fjor sommer). Jeg prøvde å rote rundt litt på SE-hjemmesiden, men fant ikke noe som helst. Snakker om kaos! Kan noen hjelpe meg? Jeg snakker om originalprogrammene, ikke noe tredjeparts (som Phone Explorer). Edit: Glem det. Jeg fant det ved å søke på Google. Mye mer effektivt enn å lete på den rotesiden til SE! Omtrent like brukervennlig som telefonene deres... Endret 30. januar 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
poe Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Naboen har en K800i og får ikke tak i Vista-programvaren til den (den skal ha kommet i fjor sommer). Jeg prøvde å rote rundt litt på SE-hjemmesiden, men fant ikke noe som helst. Snakker om kaos! Kan noen hjelpe meg? Jeg snakker om originalprogrammene, ikke noe tredjeparts (som Phone Explorer). Edit: Glem det. Jeg fant det ved å søke på Google. Mye mer effektivt enn å lete på den rotesiden til SE! Omtrent like brukervennlig som telefonene deres... Ja det var jo virkelig vanskelig å finne. To klikk og der ligger det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå