Gå til innhold

Xbox 360 freezes problem

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har hatt xbox360 siden mart 2006 og ikke hatt et eneste problem før jeg kobla meg på Live og innstallerte siste oppdatering(dec 07). Vet ikke hvorfor jeg gjorde det fordi boxen sitter i stua og jeg trenger å dra kabel ca 10 meter for å koble den.

Det som skjer nå er box går i 3-5 minutter samme om jeg spiller eller går igjennom dashboard, så frøses skjermen med lodrette statiske linjer. Får ingen rød lys eller noe andre feilmelding. Har skikkelig googlet for svar men fant ikke noe som kan hjelpe direkte da dette skjer ikke grunnet formye varme.

Har i tilleg flashet firmware :blush: så jeg kan ikke ta boxen til service, så eneste jeg kan vente på er en ny dashboard oppdatering fra M$. Ikke sikker at den skal fikse det heller men jeg har ikke lyst å kjøpe en ny box som også kan krasje.

Har noen peiling på når kommer en ny update eventuelt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke MS oppdage at firmwaren er tuklet med?

I hvilken sammenheng? De kan klart se det både på Live og ellers hvis jeg tar boxen til service, men meningen med en update kan vel ikke være å ødelegge for noen som har flashet firmwaren. Eneste jeg kommer på er den kjente produksjonfeilen og 'beta' hardware som kom ut før xbox360 elite konsollen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...